Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat je je als beginner nog wel eens kunt vergissen met zo'n 1000cc twin.. Met meer ervaring ook nog wel trouwens :P

Niet aan te raden als eerste fiets. Waar ik met de K2 nog goed vanaf kwam qua beginnersfoutjes had ik met mijn Mille toch al onderuit gegleden denk ik.

1 augustus naar Zolder, van de week de MPP's monteren, ff netjes inrijden en knallen! 8)

[Ir]http://i35.tinypic.com/34pnm1w.jpg[/Ir]
 
als je maar voorzichtig doet ouwe!

speciaal voor joshua: :)

2ir0mko.jpg
 
Op een oude fiets moet je het leren :) Fiets met 60 tot 80 pk is zat om veel lol mee te hebben. Met minder kan het overigens ook :)
 
Gewoon een gs500'tje, kost geen drol is goed te vinden.
Perfect om mee te beginnen.

Of een supermotard op 25kw, lijkt mij ideaal, vooral om te leren rijden.
 
Waarom wilt iedereen gelijk een kanon. Begin eens rustig mensen, het gaat hard zat.

Mensen zijn bang dat het niet hard genoeg gaat.. Eerst eens op een 600 stappen en daarna pas bedenken wat je wilt.. Meeste mensen schrikken zich kapot en gaan gewoon voor een 600 :+
 
Gewoon een gs500'tje, kost geen drol is goed te vinden.
Perfect om mee te beginnen.

Of een supermotard op 25kw, lijkt mij ideaal, vooral om te leren rijden.

Ben ook begonnen op een gs500 :) perfect om mee te beginnen ja. Zo'n 2 in lijn rijdt echt te makkelijk!

En heb een 25kw Supermotard te koop O-)
 
Jah..

Denk dat ik van het najaar wel budget heb... Dan gelijk profiteren van de oudejaarsverkopen van mensen/dealers en een leuke scoren..

Rood of Zwart gaat hem worden dan 8)
 
Ik ga binnenkort maar eens kijken voor een Honda Firestorm 1000:)

Ooit is de machine van m'n pa gejat, en eigenlijk zou ik hem wel weer perfect na willen maken.

Ze zijn niet echt duur
Looks zijn zeer mooi als je andere uitlaten hebt
1000cc twin, dus lekker brullen

Ik zie tegen die tijd wel of ik de blade ('01) van m'n vader over wil nemen, of dat ik toch een VTR ga rijden. Qua looks vind ik het alletwee erg mooi. Maar qua geluid heb ik liever een V-twin.

Foto-M7YETJNA.jpg


Voor de kenners: Het stuurkuipje is hol ingekort zodat dit lager is. Ook waren de spiegels ca. 5cm lager gezet. De laser uitlaten die eronder zitten zijn niet voor deze machine gemaakt (voor wat wel weet ik ff niet meer) Er zijn dus beugels gemaakt zodat deze hoger komen te staan, en de duo stepjes nog steeds gemonteerd konden worden.
Ook is er een recht stuur gemonteerd:)

Alles was gespoten bij G.L paints in alblasserdam. Ding was helaas vrij snel gestolen, en terug gezien bij straat races in Rotterdam. Daarna nooit meer iets van gehoord.

Ik zie het tegen die tijd wel:)
 
Ik rij op een oude 600, maar dat ding verrast mij in ieder geval nog steeds... Waarom denkt iedereen toch zo een ding optimaal te kunnen benutten.. Ik weet zeker dat niemand dat hier doet. Al die flauwekul over 1000's en zo. Leer eerst maar eens een 600 vol te benutten op de weg. Ik zie vaak genoeg dat op het circuit menig 1000 aan stront wordt gereden door oude 600jes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top