Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
ik heb MJK race overal besteld in me eigen race team kleuren.(rood/geel)plus Alpinestar smx plus race laarzen+handschoenen

heb ook een MIVV(carbon) demper gekocht op de beurs
plus ruitje:) en paddock
 
+ 50$ verzendkosten :+

Ik ben denk ik, zolang het weer te doen is en ik niet een ECHT belangrijke afspraak heb, ook te vinden bij de MFMM :P
 
+ 50$ verzendkosten :+

Ik ben denk ik, zolang het weer te doen is en ik niet een ECHT belangrijke afspraak heb, ook te vinden bij de MFMM :P

INTERNATIONAL - ONLY $11.00 (air) International orders are shipped using Priority Airmail (6 to 10 days) where available. If Priority Airmail is not available, orders will be shipped using International First-Class Airmail (service time varies).
 
Heb vandaag t probiker pak gepast bij de motozoom maar t word m niet :( Ik ben gewoon te lang en te smal in de heupen voor gewone maten. Met mn 1.96 en 88 kilo zijn de lange pakken veels te wijd bij mn heupen en van boven. En die goed zitten van boven zijn weer te kort van onder... dus dat wordt doorsparen voor een revit(die hebben wel lengtematen) combo denk ik.. Maja voorlopig mn textielen unit nog voor de motorrijlessen.
 
ik had vorig jaar ook 119 voor mijn gp plus :) Bij hans van wijk... moet je gewoon ff in de gaten houden... overschotjes van motorbeurs krijg je straks ook weer denks :)
 
zo'n kontje moet ik ook gaan fixen super geil

Foto-HSBLBGGW.jpg

Foto-7D3ZMYJ4.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top