Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
Zolang je met je hoofd rijd kan je best voorkomen dat je je rijbewijs kwijt raakt. Zodra je te veel op gaat vallen ben je gewoon de sjaak!

Heb 't wel een keer gehad dat ik 120/130 (waar je 90 mag) reed en (blijkbaar) een stille in had gehaald, kerel ging achter mij aan... Heb 'm toen even opengegooid omdat hij de kans niet had gekregen mijn nummerbord op te nemen. Hij kon er met zijn auto niet achteraan, dus als je eventjes gas geeft ben je er vanaf :D

Heb 't vaak met vrienden dat ik niet echt "netjes" rijd. Dan heb ik het vooral over het linksrijden op de snelweg met knipperlicht uit en meteen seinen, indien ze dan niet opzij gaan komen wij rechts ervoorbij... Maar ik blijf wel altijd op veiligheid letten. Als ik bijvoorbeeld een slecht gevoel heb dat vrienden van mij hard gaan rijden, blijf ik lekker achter, we vinden elkaar later toch wel weer terug. Ik heb geen zin om mijzelf voor mijn vrienden dood te rijden...

Heb 't een keer heel erg gehad met m'n R6. Vrienden gingen mee met een CB 600 Hornet (96pk) en een TL1000S, die hadden meer ervaring en ik had m'n R6 net. Hun gingen 200 rijden waar het niet redelijk was, ik was ze dus ook binnen enkele secondes uit het zicht verloren. Kreeg een heel verhaal over mij heen toen ze op mij stonden te wachten met allemaal bla bla. Trek mijzelf er vrij weinig van aan. Het is gewoon dat je je niet moet laten opfucken!


Anyway, vette bike Maykel, hou de glimmende kant boven ;)
 
Kenteken erafhalen is zo gek nog niet.. Als je een slechte agent treft kost het 60 euro.. Tref je een goede agent en je hangt een geloofwaardig verhaal op dat je kenteken er net is afgeflikkerd dan kost het soms niks...
Kenteken afplakken is overigens een misdrijf en een heel ander verhaal en ook zeker niet aan te raden..
 
Vinden jullie die racers niet veel te snel voor de openbare weg?

Zijn jullie constant aan het knallen of watte?



Ik ben telkens bang om mijn rijbewijs kwijt te raken ook omdat ik nog maar 1 punt heb...

Je rijd zomaar 200. en het is best gevaarlijk op de weg.. haal soms best idiote acties uit.


Toch maar eens kijken voor een sm voor erbij

t verschilt, met de ktm ree ik hard binnen de bebouwde kom, rechts inhalen over busbaan enz, stoepje hier stoepje daar.

Met de gsxr doe ik dat weer niet...
 
Tanx homies :*

Ik wil m ook verbouwen tot streetfighter, als is t wel een beetje zonde. Ding ziet er nog super netjes uit :P

//Lennox pm
 
hou m dan netjes door je ori parts te bewaren?

genoeg 2e hands zooi te krijgen, zelf subframe maken voor andere kont,
 
Vnv even een rondje gedaan op de GSX-R...

Ben ik verdomme vergeten om dat kapje van de buddy (ook wel seatcover :+) er goed op te klikken, dus hij is er afgevallen onder het rijden.. Gelukkig geen stukken er uit ofzo, maar moet dus wel opnieuw gespoten worden in de juiste kleur :X

Net vandaag de motor weer klaar, nieuwe achterband en achterwiellagers.. Dacht ik even klaar te zijn met het investeren in dat ding :(..

Maargoed, zal wel beginnerspech zijn
 
Last edited:
jah.. goed idee 8P.

gelukkig rijd jij auto..., en zie ik je niet zonder kenteken langsvliegen :P

als je idiote acties uithaald en lijp hard rijd , waarom niet?

en hoezo gepakt worden , met een auto houden ze je toch niet bij :+ alleen als oom agent ook met een motor is dan wel :P
 
Weet iemand nog een zaak in de omgeving van Rotterdam, die wat leuke motoren heeft staan? Ik ga morgen met een maatje even kijken.
Dus als iemand iets weet.. :) Graag voor morgen dan.
 
Een vraag voor de supersport rijders, ik ben 21 en heb net me rijbewijs sinds december vorig jaar. Nu heb ik een Honda cbr 600 rr uit '03 gekocht, en had hem verzekerd bij de Hema.
Maar nu heb ik een brief gehad dat ik in de risicogroep val en ze mij dus niet willen verzekeren. Ook bij de ANWB kan het niet en hun hebben ook nog 4 andere verzekeraars gebelt en daar kan het ook niet.

Ze willen hem wel verzekeren als ik hem terugbreng naar 75kW (std is 86kW) dan is er niets aan de hand. Maar er moet toch een verzekeraar zijn die daar niet moeilijk over doet. Ik heb ook nog geen punten op mijn rijbewijs of wat dan ook. Waar zijn jullie verzekerd?
 
Hans van wijk?

Btw ook lekker geknalt vanmiddag :)

Was mooi, haalde een scootertje in.. in zijn 1 @ 12k toeren onder een viaduct langs dat ding... die gast schrok zit de tyfus :#
 
Weet iemand nog een zaak in de omgeving van Rotterdam, die wat leuke motoren heeft staan? Ik ga morgen met een maatje even kijken.
Dus als iemand iets weet.. :) Graag voor morgen dan.

Op Goeree heb je paar leuke zaken zitten. Anders even langs de geijkte zaken. Safe dat bij R'dam zuid zit, maar daar zou ik nooit een motor kopen ofzo. Hoofdprijs en Safe is niet meer wat het geweest is schijnt.
 
Een vraag voor de supersport rijders, ik ben 21 en heb net me rijbewijs sinds december vorig jaar. Nu heb ik een Honda cbr 600 rr uit '03 gekocht, en had hem verzekerd bij de Hema.
Maar nu heb ik een brief gehad dat ik in de risicogroep val en ze mij dus niet willen verzekeren. Ook bij de ANWB kan het niet en hun hebben ook nog 4 andere verzekeraars gebelt en daar kan het ook niet.

Ze willen hem wel verzekeren als ik hem terugbreng naar 75kW (std is 86kW) dan is er niets aan de hand. Maar er moet toch een verzekeraar zijn die daar niet moeilijk over doet. Ik heb ook nog geen punten op mijn rijbewijs of wat dan ook. Waar zijn jullie verzekerd?

Voogd & Voogd. Was 22 toen ik hem daar verzekerde en had net mijn rijbewijs. 13 euro per maand voor WA+ diefstal/brand.

Ik heb het in 1 pakket met auto, wat neerkomt op nog geen 50e per maand. Ding heeft 107 pk.
 
Ik zit bij Achmea, Jasper volgens mij ook...

Als ik jou was zou ik ff goed opletten welke regels ze hebben bij diefstal, sommige verzekeraars vereisen namelijk 100 sloten en de beveiliging van een kerncentrale..
 
Op Goeree heb je paar leuke zaken zitten. Anders even langs de geijkte zaken. Safe dat bij R'dam zuid zit, maar daar zou ik nooit een motor kopen ofzo. Hoofdprijs en Safe is niet meer wat het geweest is schijnt.

Safe is wel lekker dichtbij ja. Ik ga denk even naar Hans van Wijk, want op Goeree kan ik niets vinden nu.. Dank :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top