Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.
Is dat relaxt zo'n tanktas? Geen last van beschadigingen? Wat kost da?! :+

Ik zit er nml ook over te denken, ik rij nu vaak met rugtas (dus ook met boodschappen erin), maar ik weet dat dat erg gevaarlijk is eigenlijk..

gewoon een vaatdoek tussen tank en tas :)
maak hem wel vast rond het stuur (naked bike)
 
ik heb nu deze helm

204341_410_AFR_06.jpg


alleen misschien volgend jaar toch maar een andere helm erbij kopen waar wel een pinlock systeem voor bestaat...
 
Gewoon je adem inhouden voor het stoplicht :W

Moet zeggen btw dat mijn nieuwe vizier er minder gevoelig voor is... maar kan ook aan het weer liggen...

Had het wel koud na totaal 70 km voor school en kaartjes voor f*ckers gehaald te hebben :+ Meer mensen die gaan hier?
 
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen? Ze boren er 2 gaatjes in, die houder van pinlock gaat er aan allebei de kanten in en pinlock wordt er tussen geklemd.

Stond bij die stand geen uitzonderingen ofzo. Heb hem er zelf trouwens uitgehaald. Irritant om tegenaan te kijken. Zet hem wel tandje open bij stoplicht :P
 
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen? Ze boren er 2 gaatjes in, die houder van pinlock gaat er aan allebei de kanten in en pinlock wordt er tussen geklemd.

Stond bij die stand geen uitzonderingen ofzo. Heb hem er zelf trouwens uitgehaald. Irritant om tegenaan te kijken. Zet hem wel tandje open bij stoplicht :P

Als je die 2 pinnetjes er weer uit haalt heb je nu mooi ventilatiegaatjes :+
 
Wat doet pinlock eigenlijk precies? Er zit toch een soort extra vizier aan de binnenkant dan? Snap niet hoe dat werkt dan..
 
Waar het volgens mij om gaat is dat er een extra laagje lucht tussen zit.. Dit zorgt er voor dat het verschil in temperatuur wordt 'geneutraliseerd' en er geen condensatie vormt...

Althans, dat denk ik :+
 
Wat doet pinlock eigenlijk precies? Er zit toch een soort extra vizier aan de binnenkant dan? Snap niet hoe dat werkt dan..

Dubbelglas effect :)


Werkt echt super. Met een normaal vizier zou die binnen een seconde beslaan als je even gaat hijgen. Heb nog nooit mijn vizier beslagen gekregen :P

Je ziet ook aan die randen dat daar wel het beslaat, want daar is het maar enkel glas.
 
oh ok dacht al dat het zoiets zou zijn... wel handig :) maarja in de zomer heb ik weinig last van dat mijn vizier beslaat..

Was het maar weer lente/zomer! wil weer is echt een beetje kunnen knallen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over je banden die niet op temperatuur komen :P
 
Nieuwe handschoenen:

Alpinestart SP3 zomerhandschoenen..
hanssch.jpg


Zitten heerlijk, wat ik alleen wel lame vind is dat het alpinestar logo er zo vanaf valt.. Slecht dat een merk dat zoveel geld vraagt voor alleen de naam al iets zo goedkoop laat drukken..

Nu hopen dat deze niet direct gaan stinken nadat ze één keer nat zijn geweest

@Lennox: Ik wil je pinlock wel overnemen mss? Of wil je hem toch bewaren?
 
Ik heb ook Alpinestars SP3 handschoenen, alleen die van mij zien er zo uit:

d_771.gif


Bij mij viel er aan de zijkant van de handschoen ook een logo vanaf, btje jammer is dat idd voor een merk als Alpinestars.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top