Dat kan niet, want hij moet nog bij de dealer binnen komen..joshua, spotte ik vanochtend jou buell bij het kader gebouw ?
Die 250 was echt drama op de weg.. wat een zooi. je kan alleen maar plankgas als je leuk wil rijden, en dan nog is het klote om de bocht uit te komen.
rondje lwd en terug.. tank leeg, olie mixen etc...
Van mij mag die 2 takt rotzooi sterven
Ik wil gewoon een redelijk betrouwbare fabrieksaf sm.
Ik wil best om de zoveel tijd onderhoud er aan doen, maar geen zin om maadelijks het blok open te moeten halen.
Natuurlijk heb ik het liefst zon dikke husaberg oid idd... maar dat juist echte getunde sm's
Ik heb liever wat er tussen in.. een suzuki dr-z vind ik niks aan..
ik zal eens even op internet sneupen.
af en toe komt er wat langs
idd met een 2takt moet je gewoon branden en anders is er geen hol aan
veelste zenuwachtig zon 2takt, maja met een sm moet je ook branden dus
Je moet dat ding ook gewoon fixen.
en knallen met dat ding
Dat kan niet, want hij moet nog bij de dealer binnen komen..Ik heb hem waarschijnlijk pas volgende week vrijdag
KTM LC4's zijn best betrouwbaar hoor.
Kwam laatst toevallig nog op een site, die man reed enduro's met een KTM LC4, 400cc.
Die ging dus gewoon ff 50 km heen en terug naar een enduro rit over de snelweg, en melde doodleuk dat hij constant 140 gereden had.
Als je een LC4 zonder vaage bijgeluiden met een lage KM stand koopt, en je houd het onderhoud gewoon goed bij, dan kun je er echt veel probleemloze KM's mee maken.
Het belangrijkste is gewoon zon 10km warmrijden voordat je hem echt lostrekt.
Als je KVS op temp is, is je olie dat nog niet, en warme olie is juist belangrijk om kapote big-end lagers e.d tegen te gaan.