This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden #11

Status
Not open for further replies.

Dat had ik wel van 2 takt gedacht , stiekum . Met crossen heb je daar neit zo last van , omdat je toch uit alle bochten haast vol wil reezzen . Maar op de weg moet je je houden aan regels en dan werkt een 2takt eigenlijk op een verkeerde manier . De motor;s waar ik tot nu toe op gereden heb waren allebei 4 takt . Wat het fijne aan 4 takt is is dat half gas ook echt halfgas is . Bij een 2takt blijft hij bij halfgas nogsteeds stijgen in toeren :X .

Ik denk dat dit voor mij toch een vrij doorslaggevende factor is in de keuze tussen 2 en 4 takt straks . En een 4takt klinkt vetter bij een SM :W.
 
ja en 80 rijden is ook geen pretje.. je kan zoiezo haast niet constant rijden... kom je de bocht uit, dan begint ie te stotteren en te doen, of je moet flink gassen, maar dan trek je weer een wheelie.

ik nam altijd gewoon het fietspad ipv de weg.. buiten de bbk.


En om elke keer een fles olie mee, dat is ook kut. en stinken die rotzooi.




Het leek mij ook leuk, maar je kunt amper een blokje om. mij teveel geouwehoer.


Leuk voor op het circuit misschien.
 
idd met een 2takt moet je gewoon branden en anders is er geen hol aan

veelste zenuwachtig zon 2takt, maja met een sm moet je ook branden dus
 
Constant 120 @ snelweg

Sleutel tot normaal rijden met een 2-takt = lang vertanden

check dit filmpje, reed al 30km zo:
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=HljcvKyfDpI"]YouTube - pre ardennenvakantie meeting[/ame]
 
Ik heb een RS250 gehad en dat loopt echt wel prima hoor, als je op een scooterforum zit en niet eens met 2takt om kunt gaan
 
Hebben jullie ervaringen met tank tassen ?
ik zoek eigenlijk een tas die je ook als schouder / rug tas kan gebruiken en meer als 5 kilo aan kan.

Als ik naar school moet wil graag mijn laptop meenemen en nog wat boeken.
maar op me rug zit toch niet lekker, ik moet er namelijk 45min mee rijden.
 
Ach, je heb tijd zat, begin maar met zoeken.

Mot mn ktm nog ff schorsen, staat ie financieel niet in de weg
 

10 km warmrijden? Rij zelf 640 LC4, moet zeggen dat de olie vrij snel op temp is. Maar het is inderdaad zeer belangrijk dat je hem goed laat warmdraaien, maar dat geld voor alles.
 
Status
Not open for further replies.