Motor en Motorrijden #11

Status
Not open for further replies.
voor zover ik weet is dit supercorsa:

dscf4321-border-border.jpg
 
Geen burn out? Van wat is die streep dan op het plastic gedeelte boven je wiel? Anders ben je wel erg lomp als je met zo een band waar het canvas uitkomt blijft doorrijden..
 
Geen burn out? Van wat is die streep dan op het plastic gedeelte boven je wiel? Anders ben je wel erg lomp als je met zo een band waar het canvas uitkomt blijft doorrijden..

heb er echt GEEN burnout mee gemaakt, gistermiddag zat er nog rubber op, drna wat wheely's gedaan, stuk gereden(dijkjes), en wat keren hard opgetrokken, + vlot naar huis(40km)

En vanmorgen zag die band er dus zo uit, rij er ook niet mee door.

Ben nu officieel honda ntv650 gangster
 
Kom maar leuk naar France :) Denks even weekje knallen bij mij in de buurt :W Leuke wegen ensow. Zit er aan te denken om volgend jaar naar Italië te rijden, alleen kan ik alleen een tanktas meenemen dus dat wordt nog wat :D

Wel een vet idee, of een lang weekend ofzo daar in Frankrijk cruisen in het voorjaar :)

Had het trouwens ook wat Pim heeft met me vorige band, daggie flink geknald en hard op getrokken bij verkeerslichten, komt in 1 keer het canvas naar buiten zeilen. Meteen niet meer op gereden en nieuw bandje erop gedaan.

Das is trouwens ook het kutte als je een sportieve band hebt waar je veel snelweg mee rijdt, krijg je al snel dat het loopvlak op is en de zijkanten nog meer dan voldoende profiel hebben.
Daarom zijn die 2CT's en BT021's enzo wel chill met dubbel compound.
 
Ok... zit te twijfelen tussen een supermotard of een racer


heb zo'n 5 a 6 te besteden


een ktm lc4 lijkt me wel wat.. weet iemand nog meer betrouwbare sm's? liefst met elec start...

En heeft iemand ervaringen met die ktm dingen?



En anders een r6.


Maar een sm heb je veel meer lol op denk ik.. ik wil alleen wel betrouwbaar rijden en geen geouwehoer hebben.
 
SM met elec start kan natuurlijk niet.

Sm's slijten gewoon harder over het algemeen ongeacht het model omdat het maar 1 cilinder heeft en toch aardig wat vermogen produceert.
Wil je betrouwbaarheid zou ik zelf sowieso niet een sm kopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top