Motor en Motorrijden #11

Status
Not open for further replies.
Ik had em 2 weken geleden al besteld... en nu eindelijk heb ik em :)
Express niks gezegd omdat ik wat mensen (o.a rowan dus :D ghehehe) ff wou pesten met m'n nieuwe brommert.

Gvd wat rijdt dat ding goddelijk & fucking snel :love: echt geweldig!

Vandaag opgehaald dus:

Honda cbr 954rr fireblade uit 2003.

24muqmw.jpg


10.000 gelopen, echt nog in nieuwstaat! blok/uitlaten/brug alles ziet er echt nog uit als nieuw. Van het weekend maak ik ff wat goede foto's. Dit is de foto van de site van de dealer waar ik hem heb gekocht. (en waar nu ook mijn ouwe trouwe kawaatje te koop staat +pippi+)

Nu lekker slapie doen :* doei!
 
Die studentjes doen het maar slecht hoor. Zo zie je een Duc voorbij komen en zo weer een Fireblade'tje :D

Mooi spul man.
 
Nice Jasper, vanwaar eigenlijk het snelle wisselen? (ik kan me herinneren dat je je 600 pas net had? correct me if I'm wrong). Veel veilige kilometers toegewenst, hou de glimmende kant boven ;) Rij met het hoofd en niet met je pols ;)
Oh en die kleuren mooi zo laten. Niks spuiten!
 
Geil ding man! Nieuwere modellen fireblade zijn echt geil, oude modellen zijn lomp vind ik!... Deze bike :winner:
 
Mooie bike Jasper!!

En idd, nix spuiten zo laten dat ding, echt mooi :D

Wel ff een dikke herrie pijp erop natuurlijk ;)

Binnenkort ff rondje blaaaschen ?
:)
 
Nice Jasper, vanwaar eigenlijk het snelle wisselen? (ik kan me herinneren dat je je 600 pas net had? correct me if I'm wrong). Veel veilige kilometers toegewenst, hou de glimmende kant boven ;) Rij met het hoofd en niet met je pols ;)
Oh en die kleuren mooi zo laten. Niks spuiten!

Die zx6 had ik sinds november, valt wel mee dus.
Ik doe idd gewoon (redelijk:+) rustig aan nog hoor... fftjes wennen nog aan het vermogen en sturen en alles :) komt goed.

Aangezien deze kappenset echt nog zo super strak is laat ik hem denk ik idd niet spuiten. Ik ga 'm wel een beetje 'pimpen'' iig.

EGT, binnenkort ff rijden idd... dit weekend? Wordt mooi weer zeggen ze.
 
Ik had em 2 weken geleden al besteld... en nu eindelijk heb ik em :)
Express niks gezegd omdat ik wat mensen (o.a rowan dus :D ghehehe) ff wou pesten met m'n nieuwe brommert.

Gvd wat rijdt dat ding goddelijk & fucking snel :love: echt geweldig!

Vandaag opgehaald dus:

Honda cbr 954rr fireblade uit 2003.

24muqmw.jpg


10.000 gelopen, echt nog in nieuwstaat! blok/uitlaten/brug alles ziet er echt nog uit als nieuw. Van het weekend maak ik ff wat goede foto's. Dit is de foto van de site van de dealer waar ik hem heb gekocht. (en waar nu ook mijn ouwe trouwe kawaatje te koop staat +pippi+)

Nu lekker slapie doen :* doei!


wew respect :P

erg strakke fiets :) en je ziet ze veel minder dan de nieuwere fireblades
maar wou jij geen 675 halen? of was je voor geinteresseerd?

vooral de achterkant kan ik waarderen van dit model, dat die zo steil naar boven loopt

edit: maar nog wel ff een monoseat en vette pijp :p
en hoe is je ervaring met 125cc? ik hoor alleen maar negatieve verhalen en een kennis is geinteresseerd in een fiets die er tekoop staat
 
wew respect :P

erg strakke fiets :) en je ziet ze veel minder dan de nieuwere fireblades
maar wou jij geen 675 halen? of was je voor geinteresseerd?

vooral de achterkant kan ik waarderen van dit model, dat die zo steil naar boven loopt

edit: maar nog wel ff een monoseat en vette pijp :p
en hoe is je ervaring met 125cc? ik hoor alleen maar negatieve verhalen en een kennis is geinteresseerd in een fiets die er tekoop staat

Ik heb inderdaad ook gehoord dat er veel schade motoren verkocht werden.. kom zelf uit Naaldwijk namelijk..
Google nog even op de naam, kom je vanzelf wel bij meningen uit..
 
wew respect :P

erg strakke fiets :) en je ziet ze veel minder dan de nieuwere fireblades
maar wou jij geen 675 halen? of was je voor geinteresseerd?

vooral de achterkant kan ik waarderen van dit model, dat die zo steil naar boven loopt

edit: maar nog wel ff een monoseat en vette pijp :p
en hoe is je ervaring met 125cc? ik hoor alleen maar negatieve verhalen en een kennis is geinteresseerd in een fiets die er tekoop staat

Eerst wou ik idd een 675... maar aangezien die pas net uit zijn, zijn ze zo goed als alleen nog maar nieuw te koop. Deze was aanzienlijk goedkoper, sneller, ook vet etc :P dus ja, makkelijke keuze.

Zoals ik al zei ga ik deze wel vet maken idd. Met die zx6 had ik daar geen zin in :) aangezien ik toch al vanaf het begin wist dat ik hem redelijk snel al weer zou verkopen. Die fiets was puur bedoeld om mee te leren rijden zeg maar. (Redelijk snel alweer gezien en ik kon het niet laten om een blade te kopen :D)

Mijn ervaring met 125ccworld was eigenlijk ook nooit zo goed... ik was er eerder al wel eens naar toe geweest, toen was het zaakje zonder aankondiging of wat dan ook 2 dagen achter elkaar dicht (2x voor niks gestaan dus:X) toen dacht ik meteen... kut zaak, ga ik nooit meer heen. Maar goed, na lang googlen naar fireblades 954 die te koop stonden bij dealers kwam ik uiteindelijk bij hem terecht. Voor de rest stonden er in het hoge noorden nog wat, dat was me te ver rijden.
Dus ik was ff wezen kijken... en de staat van dat ding was echt nog zo goed, en de prijs was echt prima ook, goedkoper nog dan de meeste die particulier op marktplaats staan. Hij reed en startte meteen zoals het hoort gewoon :D 3 maanden garantie, ik zei meteen toen ik terugkwam van de proefrit: verkocht :# :# :#

Hier wat foto's die ik net heb gemaakt.

9h18qv.jpg


Impressie van in wat voor staat hij nog is :) Zo blinkt alles dus nog gewoon :D echt zooo lekker is dat :W

1pi536.jpg


24o7ypv.jpg


j6pr2x.jpg


Dikke schaamranden nog :+ maarja ik doe nog ff rustig aan. Gister toen ik em ging ophalen had ik m'n pak ook niet aan, dan rij ik meestal als een mietje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top