This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
1. voorvork al gefixed
2. het was de remklauw, al gefixed
3. even langs de pomp lopen morgen
4. het past al :W
5. flesje al gemaakt nu leidingen erin douwen
6. morgen krijg ik me 2e klauw, dan langs een motorzaak gaan.
7. komt van het weekend wel
8. jah welke olie? zit nu 10w in.... zo'n 50ml per poot geloof ik.

hoe heb je dat gedaan met die twee schijven dan aangezien de schijf een draairichting heeft en de aansluiting op de velg verzonken is?
verder te mooi ding!
schijf idee is erg vet

@purple horse: Dat zijn dus de gouden handjes van wim:W Wel relxt dat Wim zo aardig was meteen ff te polijsten en als je die vork van dichtbij ziet lijkt het idd verzonken, maar tis gewoon super netjes afgedraaid, als ik het goed zeg

@jordy: Morgen heb jij je klauw jonge stephan heeft hem al, dus morgen op school krijg jij hem van hem :W

Gewoon de schijven in dezelfde richting zetten, dat is geen probleem toch?
maar dit zijn stage 260mm schijven, wim heeft ze verzonken gemaakt wat normaal bij deze schijven idd niet zo is. en dan vast maken met verzonken inbussen. de schijf valt ook in de adapter zelf.

Dennis bedankt voor het regelen van de klauw,

Oi

EDIT:/ welke olie raden jullie me aan dan voor me voorvork?
had nu 10W olie gebruikt.

Last edited:

Niet dikkere olie, MEER olie. Meer Olie geeft meer druk en dikkere olie geeft tragere rebound. Rebound is de uitveersnelheid zeg maar. De inveersnelheid is ook licht afhankelijk van de oliedikte, maar bij een scooter komt het vooral op de oliehoeveelheid aan. Omdat deze comprimeert ipv dat er spoelkanalen zijn.

Kut van je onderkap man, maar voor de rest maak je er nog wel wat van... voor iemand uit almere is deze mate van afwerking heel knap, het enigste wat ik behalve jullie uit Almere heb zien komen zijn neg0rs met wha-eh wheelie Aehroksen! :+

Komt goed Jordy :*

ow dan rijden er dus al een paar mensen heel jaar rond met verkeerde olie ik merk er niks van die 20w olie behalve dat hij minder veert. hoeveelheid maakt het grootste verschil

tot zondag jordy

thnx voor de reacties, maar nu een probleem .
heb dus die andere klauw, het is een zip klauw. maar het scheelt maar 0.4cm van de adapter op mijn poot en de klauw .

moet een zip klauw hebben (de zip versie die met 2 poten zit, dus niet de zip versie met monoarm)
dus heeft iemand die, PM me alsjeblieft!
van hart naar hart moet het 5.5cm zijn van buiten naar buitenste rand moet het 6.4cm zijn.

Oi

[5th]Nick said:
voor iemand uit almere is deze mate van afwerking heel knap, het enigste wat ik behalve jullie uit Almere heb zien komen zijn neg0rs met wha-eh wheelie Aehroksen! :+
En Erik 2 tha G dan? :-:

Goed sick die Beta, duurde zo'n beetje een half uur voordat ik zag dat er 2 remschijven op zaten maarja

Zag het ook pas na een aantal reacties van anderen, dat het er vet uit zag met die 2 schijven 8P

Is echt heel vet +ralf+ zal hem zondag in eindhoven wel komen bewonderen

Status
Not open for further replies.