This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
[Purple horse, deze velgen zijn van wim, heb ik te leen. mijn eigen velgen liggen bij hem en worden voor leuk speelgoed aangepast .]

leuk speelgoed als in dubbele remschijf voor?:~:love:

Eey Leuk filmpje, maar wies die kerel met dat grote hoofd dat de hele tijd weerspiegeld in die kappen Geintje...ziet er egt top uit

bling gehalte van de kappen doet het goed ziet er goed uit
project van de week 200%waard goed bezig nu nog puntjes op de I en knalle met die handel

grtz kilian

Jutte said:
[Purple horse, deze velgen zijn van wim, heb ik te leen. mijn eigen velgen liggen bij hem en worden voor leuk speelgoed aangepast .]

leuk speelgoed als in dubbele remschijf voor?:~:love:

of instelbare voorvork dubbele remschijf is wel nice, maar wat moet je ermee puur voor de looks, en kdenk niet dat het veel mensen zou opvallen

Mag ik vragen wat iedereen heeft met die voorvork shizzle omdat verstelbaar enzovoort te maken :X.

En "als" het dubbele remschijven "zou zijn" dan zou het heus wel opvallen.
Want wat al die gasten doen die het hebben is gewoon een standaard remschijfje, dan valt het idd niet zo erg op. maar doe is bijvoorbeeld 2 keer een stage 6 260mm oversized remschijf erop. dat zie je echt wel.
Tis niet alleen voor de looks hoor maar ook je remkracht.

Maar hou daar nu maar over op .

Killian, ik hoop dat wim snel klaar is met me spullen!
Dan kan alles in elkaar , nu alleen nog even het probleem uit me blok halen.
en vlammen maar!

jullie zijn gewoon een stuk sneller dan mij , ik moet het eerst nog realiseren :*

en die stickers, weet zo ie zo niet of ik ze uberhaupt ga plakken.
vind hem zo wel erg strak zonder iets erop.
Why?

ziet er zeker mooi uit !!

Firefox_16 said:
Hij ziet er strak uit

Maar wat is dat voor iets roods op de inlaat van je tp-carterkap?

Een soort van dop oid?

Ik zat ook al ff te kijken, maar lijkt mij dat de binnekant van de inlaat rood is

Jens ik citeer

Firefox_16, dat is een schuimpje zo'n 4 a 5 cm lang en precies de diameter voor in dat kapje, vond het wel netjes staan. is een keer iets anders .

Hier een grote foto kun je het redelijk zien (foto is klikbaar voor de complete grote!)

[ir]http://mostwantedsprinters.nl/jordy/project/CIMG2221.JPG[/ir]

Deze vond ik trouwens het mooist, heb ik zelf ook als wallpaper

[ir]http://mostwantedsprinters.nl/jordy/project/CIMG2237.JPG[/ir]

Oi

Mark.S, die kreeg ik idd een keer bij een bestelling (heb er nog meer liggen)

zoals Petrik al zegt , wij noemen het hier de Malossi E30 filter

TommiiY, dat is me kat mali

Status
Not open for further replies.