This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
PetriK said:
pak een paar ringen, vul het op, meet de afstand... moeilijk? nee, helemaal niet

Nou... er zijn talloze onvoorspelbare factoren waar je rekening mee moet houden :+

Ontopic: Indoorvlammen Te vet

Update 27 - 29-4-2006

En weer een kleine update ,
Met deze keer het volgende.

Omdat ik op Meppel & Lelystad een aerox velg te leen had van Nick, vond ik dat toch wel erg vet staan.

had toen ook een adapter geleend.
die adapter was alleen zo rot dat me eigen schijf er niet op paste.
Had een nieuwe adapter geregeld en de schijf kon erop!

Ook heb ik de adapter laten afdraaien en heb hem gepolijst

Dan maar wat verder geschuurd aan de achterkap!
Hij was aardig beschadigt met het vervoer naar de meetings, dus had ik een deadline voormezelf gesteld en dat was vandaag.
Hij is nu dan ook echt af

Dan maar de hoekjes enzovoort afwerken

De mono en nieuwe ronding vanwege het zadel

Dan de underseat! , heb ook de onderste ronding verbetert, die was namelijk niet helemaal symmetrisch zoals jullie konden zien op de foto van Update 26 waarvan de foto van achteren was genomen.

en zijn geheel natuurlijk

Zijn geheel

Ook nog wat beter nieuws , de reden dat ik een deadline voor mezelf had gezet is omdat ik de eerste kappen op kon halen!

-de voorkap
-kiesler spatbord
-zeikapje op carterdeksel

Die zijn dus KLAAR!
En om eerlijk te zijn, echt GRUWELIJK 8)

Dus Petrik en SlickSlider, hadden de kappen voor me opgehaald want ik moest werken, en hebben de onderkap die ik ook had afgemaakt en de achterkap bij hem afgeleverd.

Tot de volgende update

Last edited:
ik wil het zien je koopt nog wel een aerox voorvelg hoop ik :X of gaat deze terug naar nick ?.

kvermoed dat deze trug gaat naar nick en dat hij dan 2 andere rox velgjes koopt
welke kleuren zijn je kappen eigelijk weer wit blauw ofniet?

zal ik ze dan eens posten denk dat jordy dat niet zo fijn vind, maar dat respecteer ik, de kappen zijn echt DE vetste kappen die ik ooit heb gezien... en ik heb der al aardig wat gezien mischien @ meinerzagen een previeuw? wie weet

Uhhmmm jongens over die rox velg?
Die blijft lekker waar die nu is! Onder de kont van de beta 8)
moet nog een aerox voorvelg regelen, dus als iemand een rox voorvelg heeft.
stuur maar een PM

en maikel, dat was de eerste keer dat die man het had gedaan.
zag er eigenlijk niet uit! vergeleken nu het af is 8), en daar zat niet eens lak overheen!

Tjalla 8)

Vet dat je die carbonnen kapjes eindelijk terug hebt. De pics die k daarvan heb gezien waren echt bruut :~.. Alleen ik heb wel wat commentaar op je achterkap . Ik vind de intakes nog niet helemaal fijn, op de 6e en de 8ste pic vind ik het net lijken alsof er nog een paar knikken in de rondingen zitten. Het zou jammer zijn als je dit straks zou zien als het eenmaal in het carbon staat, het kan aan de pics liggen hoor .

Grtz

hij ziet er echt super netjes uit man en hoe je die kappen gemaakt heb echt uber geil ook die velgen staan mooi onder een beta kdenk dat ik je zeker wel een keer meet op een meeting

mzzl

Furious Beta said:
mjah ik ben toch vaak alleen thuis

broer heeft nachtdienst, en me moeder zit in revalidatiecentrum omdat ze herseninfarct heeft gehad.

gast, me moeder heeft ook een herseninfarct gehad.
Zou niet weten wat erger is dan een herseninfarct!

sterkte gozer.

Ps, ben geen Beta fan, maar deze Beta vind k vet!
Blijf hem zeker volgen!

whaha idd ben echt benieuwd naar die kappen :~

verder vond ik die sr velgen denk ik mooier

wat ook vet is, zijn nrg velgen :W is tenminste origineel en staat ook echt master vind ik

whaha Mark, het is eigenlijk de bedoeling dat die dan af is
Dus dat ik hem ook compleet daar show, en niet eerder. ligt eraan hoe alles loopt.

Wheelex, NRG velgen op beta origineel? kijk anders wim zijn beta project.
staat idd super vet, maar laat wim in zijn waarde en laat hem lekker de enigste zijn met NRG velgen .

Status
Not open for further replies.