This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Wim er lag helaas geen m8 meer, maar heb later wel gevonden.
en achterkap is niet zo erg, moest het toch nog beter afwerken.
en zondag op die klinkerweg is die voor de rest ook niet gescheurd,
dus dat betekend dat de rest wel goed is van de kap

en idd, volgende keer beter voor een sprintje . ik stuur je van de week trouwens even een PM :*

Pruttelbakje, tegenslagen horen er helaas bij

Heb vandaag ook nieuwe lagers gehaald voor bij me vertanding want die was geownd en nieuwe vertanding, meteen erin gezet!.
dus dat is ook weer goed

En trouwens, hoe vinden jullie de gepolijste aerox achtervelg staan??
Graag meningen daarover!

Goh, wat een problemen allemaal
Denk wel dat het allemaal goed gaat komen met hem :*

De rox achtervelg vind ik helemaal niet verkeerd staan. Doe dan ook effe je voorvelg polijsten.. Staat super mooi denk ik

hahahahahah yorra.. je ben niet goed bij je hoofd wat zeiden je ouders... als ik dat doe heb ik geen scooter meer denks..

mjah ik ben toch vaak alleen thuis

broer heeft nachtdienst, en me moeder zit in revalidatiecentrum omdat ze herseninfarct heeft gehad.

weet je hoe lekker het nu hier ruikt

Wow ik kijk naar dit project.. en zie dat jij bij mij op het media college in amsterdam zit. (A) Grappig man ik zal volgende keer wel zeggen als ik je zie Zeker hele mooie beta dit. succes

hey lkkre scoot man, kheb een vraagje, die bussen van het voorwiel, wat maat hebben die? ik moet gwn de afstand weten, dikte maat vrij weinig uit, MVG timmy

theyske said:
hey lkkre scoot man, kheb een vraagje, die bussen van het voorwiel, wat maat hebben die? ik moet gwn de afstand weten, dikte maat vrij weinig uit, MVG timmy

pak een paar ringen, vul het op, meet de afstand... moeilijk? nee, helemaal niet

Status
Not open for further replies.