Monster Phantom

Status
Not open for further replies.
@ DN072:

.....

Verder geen gezeik meer over de velgen, de eerstaankomende meeting zijn ze mooi. Dit jaar ga ik tog alleen in Genemuiden rijden misschien Harelbeke nog, maar ga er niet meer van uit.

....

Voor genemuiden worden de velgen waarschijnlijk "ff" gespoten.
Daarna is het de bedoeling om de velgen te vernikkelen/verchromen.
Daarom vind ik het dus zonde om ze nu te laten coaten. ;)

Ben benieuwd welke score je trekt :D
Alleen spuit die velgen nou is man :W jeeeeezzz.

:*

dus hier krijgt het spookje een tweede leven;) Houdt hem netjes! velgen spuiten zou een goed idee zijn inderdaad! Eventueel wat chroom zou hem ook niet slecht staan, evenals een nettere carterkap:).

Nette scooter maar dat was al lang duidelijk! succes dermee

@ zjaakie: Ja, Carterkap is ook al geregeld, word dan ook chroom/vernikkeld.

Verder ben ik vrijdagavond nog even op de testbank geweest.
Weer niet veel getest omdat we ook nog een ander blokje wouden testen onder mijn scooter.
Dus we waren gestopt bij 18,7 PK.

Het blokje gaat weer uit elkaar en de carters worden nu goed aangepakt, misschien de cilinder ook wel... ik zie nog wel.

Met Harelbeke is het hok iig rijklaar!

Last edited:
Mini Update.

Om te beginnen: Velgen zijn nog steeds GEEL. :*
Morgen worden ze zwart. (Tijdelijk.)
Heb de laatste tijd weinig zin/tijd gehad in scooters.
Wil aan de ene kant aan me nieuwe project beginnen, maar wil ook weer niet van deze scooter af. (Duuhh...)

Ah fijn, Zondag ga ik dus sprinten in Harelbeke.
Vandaag weer ff goed geknald op de phantom en een beetje afgesteld.
Dit gaf leuk resultaat op de weg. ;)
100 meter uitgezet en geklokt rond de 5 / 5,5 sec. maar, op Harelbeke hopelijk een goede tijdwaarneming.

Verder zit me EPC stuurtje erop.

(Moet nodig me remsysteem opknappen :#).

Aangezien Harelbeke 100 meter sprint is, zit me std. vertanding er trouwens weer in. ;)

Morgen ga ik nog banken als ik uit kom met de tijd.
Anders gooi ik hem op Harelbeke nog op de bank.

Reactie's zijn welkom.
Gr, Don.

Ps.

Feessie weesst...

Last edited:
Hij ziet er goed uit man :)
Jammer dat ik zondag niet naar harelbeke kan komen, had hem graag bewonderd :W Alleen zou een zip ook wel leuk zijn, muahah ;)

Mooiste bordje wat ik gezien heb :D
vet stuurtje!!
9 september ben je ook in boekelemeer??
gaan we zeker een sprintje trekken ;)

Last edited:
@ Wesley: Kom gewoon! ;)
Enne, jij weet ook alles he? hehe

@ Daniël: Mooiste dorp van holland denks!
Misschien dat we ook ff komen boeken dan. ;)

Helaas man, ik kan zaterdag geen vrij nemen van me werk. Want ze moeten me dan ophalen en ze hebben geen zin om via rotterdam te rijden :P

ey!
Zeker nice die rulling burn's:D als ik dat doe own ik weer een koppeling 8P
we gaan zeker een sprintje trekken at harelbeke!
ben ook benieuwd wat hij gaat doen op de bank want, je had je blok toch weer uit elkaar getrokken? na die 18,7 pk

@ Boon'tjee: net zo veel pk's zit er nog niet in aangezien ik allen untuned heb, ff kijken hoe het op de bank gaat en voor SBO'08 word alles iig max tuned... enne, idd Noord Holland :D! Kom je dicht uit de buurt dan?
Thnx voor je reactie ;)

Den Helder.. stond in wieringwerf meeting nog bij jullie..

Waarom tijdelijk zwart spuiten en nou niet een keer de tijd ervoor nemen om het allemaal even netjes te maken. Trap die velgen naar de coater, scheelt je extra werk en het duurt écht niet zo lang...

Je hebt het ook alweer over een nieuw project. :rolleyes: Waarom een nieuw project beginnen als dit nog nieteens afgerond is? Steek nou gewoon je tijd in de phantom in plaats van telkens iets nieuws te beginnen....

@ orrie!: Koppeling is nog netjes hier. ;) hehe, tot zondag

@ Boon'tjee: Vlakbij dus idd. ;)

@ Boj: Ja, maar zoals je heb gelezen had ik er een tijdje geen zin meer in. Nu begint het wel weer te komen. Andere project zal cker beginnen van de winter. De phantom blijft dan gewoon nog en word niet "zomaar" verkocht.
Zonde van de scooter en lullig voor Erwin. ;)
Over die velgen: Ik ga ze uiteindelijk niet coaten, omdat ik ze verchroomd wou hebben. Van de week straal ik ze en dan door naar de verchomer. (Als ik een goeie heb gevonden.)

Gr, Don

Status
Not open for further replies.
Back