Monster Beta

Status
Not open for further replies.
weer een update:
sr-velgen gaan weg en er komt een dubbeldisc blok op met voor een rox-velg en achter een kiesler velg!:D
nu eerst ff sparen want ik moet ook nog kerstcadeaus kopen!in januari volgen meer pics met ws nieuwe onderdelen!
 
hey tommy ziet er allemaal extreem vet uit. wil de kleur combinatie kap met goud racegaas wel zien zal wel bruut eruit gaan zien. je hebt een mooie forum pagina en mooie foto's. tot snel
 
hey mensen ik heb geen leuke mededeling.ik ga stoppen met mijn project!ik heb besloten om me te richten op een andere uitdaging ik ga sparen voor een quad 400cc ofzo!als iemand nog interesse heeft in onderdelen dan pm me maar heb nog behoorlijk veel liggen en verkoop het spul.ik heb hier lang over moeten nadenken maarja ik hak de knoop door.
 
Heel erg jammer dit , Tommy . Ik had nog een jaartje langer verwacht , maarja , als het moet moet het .

Ik zie je binnenkort wel weer :).
 
Zonde... :)

Was benieuwd wat er allemaal ging gebeuren omdat je allerlei nieuwe planne had maar helaas..

Succes met je Quad dan maar :*
 
8 spoelpoorten said:
hey mensen ik heb geen leuke mededeling.ik ga stoppen met mijn project!ik heb besloten om me te richten op een andere uitdaging ik ga sparen voor een quad 400cc ofzo!als iemand nog interesse heeft in onderdelen dan pm me maar heb nog behoorlijk veel liggen en verkoop het spul.ik heb hier lang over moeten nadenken maarja ik hak de knoop door.

Jammer dat je stopt, maarja quad 400cc is ook vet :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top