Monster Beta

Status
Not open for further replies.
ik ga volgende week het goude gaas ophalen bij epc en dat komt dan ipv het paarse. ook komt er goud gaas waar nu het witte rooster zit aan de voorkant.
 
dat paars moet je houden, dat staat veel vetter vind ik.
Verder ziet het er strak en netjes afgewerkt uit allemaal:)
 
Ronnie said:
dat paars moet je houden, dat staat veel vetter vind ik.
Verder ziet het er strak en netjes afgewerkt uit allemaal:)
ik ga het goude gaas zowieso halen en dan vergelijk ik het met het paarse.maar ik denk toch zeker dat het goud word!:)
 
hier nog wat spul:
hpienstage6ventivar1133276522.JPG

hier mijn evo voor de liefhebbers!
evo1133276751.JPG
 
ik denk toch dat ik met de nieuwe evo 2005 ga rijden want ik moet anders m´n carters aanpassen met vloeibaar metaal en dat zie ik toch niet zo zitten denks!
omdat mijn carters al zijn aangepast op evo!en het is net geglaspareld!ze zeggen dat de nieuwe evo er 2pk op vooruit is gegaan !we hopen het!donderdag naar epc met rooie rinus het gaas ophalen en nog wat klein spul!
 
ik ben vanavond naar EPC geweest en heb het volgende gehaald:
- 2 vellen goud gaas (tnt)
- setje malossi c4 lagers
- setje keeringen
- stage 6 v-force membraan
ik had nog met marco gepraat van epc en die zij dat er een kerel daar op de bank was geweest met de nieuwe speed ongetuned wel carters aangepast en die had al 21pk!:D dat is echt netjes!ik denk dat ik dan maar een nieuw carter moet gaan aanschaffen!
 
heb mijn carter verkocht met mijn evo!ik heb nu een ander carter gekocht van dennis (BT) voor de nieuwe speed natuurlijk!binnenkort meer pics en nog bedankt voor jullie reacies!
 
Mooie spullen man :):)! Ziet er allemaal netjes, goed en verzorgd uit.

Succes, en kom je aankomend jaar wel tegen bij n meeting!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top