Monster Phantom

Status
Not open for further replies.
problemen mee dat don dat blok heeft gekocht ? :P

wel een beetje jammer dat meteen alles moet worden afgekraakt
 
Last edited:
Ik snap dit niet, wat is er nou mis mee om een compleet blok te kopen tegenwoordig? Het bespaart hem mischien een hoop geld.. En het is een stuk makkelijker omdat je alles niet meer hoeft aan te passen

Ik ben benieuwd wat je volgend jaar gaat rijden man, we gaan zeker keertje samen biertje drinken op een meeting ;)
 
Lekker blijven Rellen gasten!!!!! :7
GEEN van jullie kent me dus stop aub over dat beun gejank!!
Blok ligt gewoon netjes binnen en zal daarna gewoon netjes opgebouwd worden.
Alleen omdat ik me velgen geel had gelaten ben ik gelijk een beuner blablablablabla.... Kom op zeg... word wakker...
Phantom was idd niet spannend om te kopen. (neemt niet weg dat het een super mooi ding blijft.) Dus daarom dit jaar weer zelf een scooter opbouwen. (alleen dit keer het blok niet.)
Tuurlijk kan ik nu nog niet zeggen of ik bekers ga halen, het is alleen wel de bedoeling, (net als meerdere van jullie er op hopen...)
Dus Vasco en Ronaldo09: Overdrijven is ook een vak!
Motorblokjes bouw ik altijd super netjes op, nog nooit iets stuk gegaan dus dat beun gedoe valt ook wel mee. Wees eerlijk: Jullie vinden me alleen een beunhaas door die velgen? Slaat tog nergens op man!
Beetje jammer...

@ Boj: Nee, was een grapje. ;)

@ Enzo: Thnx voor je reactie, ben idd ook zeer benieuwd. :)

@ Plantje: Dankje, Nu idd een mooi frame zoeken. ;)

@ Danny: Thnx voor je reactie! Het bespaart idd een hoop geld op deze manier. Want ik zou eigenlijk het blok van RLST overnemen, maar toen zag ik het topic van Titus, dus keuze snel gemaakt.:) Biertje/Sprintje komt er zeker van volgend seizoen!! :D
 
ik snap je verhaal wel, blokje kopen is vet makkelijk en je bespaart gewoon veel geld.

alleen snap ik deze zin dan weer niet.

@ Plantje: Dankje, Nu idd een mooi frame zoeken. ;)

je gaat toch zeker zelf een framepje maken, zelf sleutelen en iets opbouwen heb ik altijd het leukste gevonden aan de hobby. veel succes met maken van een framem en hopen op mooie tijden volgend jaar.
 
@ J-tuning: Ja, frame was niet echt zo bedoeld, maar overmorgen ga ik langs Nico Bakker (bedrijf dat al jaren frame's maakt voor in de racerij, welke merken etc. weet ik niet precies) voor een gesprekje. Het frame zal ik zelf ontwerpen, maar hun lassen het. Aangezien ik het natuurlijk wel veilig wil hebben. :) Thnx voor je reactie!

@ Delano: Ja, ik vind het ook jammer, maar moet toch keuze's maken...

@ Badboy27: Thnx voor je reactie, en idd, Alles komt goed. :)
 
nico bakker maakt zijn eigen productie motoren waarvoor hij blokken gebruikt van merken als honda / suzuki. Die gast maakt verder alles wat los en vast zit, ben benieuwd wat ie vind van je plannen, neem iig een HELE dikke portomonne mee al ga je bij hem langs voor een framepje..

/ edit, als je het veilig wilt hebben, laat t hem dan ook ontwerpen :+
 
ey don!
jij bent echt gestoord zeg8P
kon je het niet hebben dat ik voor je was:P
Naja met dit blok je own je me wel!
Veel suc6 met de verkoop van de Phatom, en met het volgende project!

spreek je op msn!
greezz orlando!
 
nico bakker maakt zijn eigen productie motoren waarvoor hij blokken gebruikt van merken als honda / suzuki. Die gast maakt verder alles wat los en vast zit, ben benieuwd wat ie vind van je plannen, neem iig een HELE dikke portomonne mee al ga je bij hem langs voor een framepje..

/ edit, als je het veilig wilt hebben, laat t hem dan ook ontwerpen :+

Met de veiligheid komt het wel goed, wees niet bang ruud. :* *Hap Hap*
+ Thnx voor de info. Met het geld komt het wel goed.
 
Denk dat je met een paar honderd euro nog nergens bent :D

Kom er zowel met me werk en prive, en de prijzen zijn echt niet aantrekkelijk :+

Zal wel een kort gesprekkie worden, maar succes....
 
ey don!
jij bent echt gestoord zeg8P
kon je het niet hebben dat ik voor je was:P
Naja met dit blok je own je me wel!
Veel suc6 met de verkoop van de Phatom, en met het volgende project!

spreek je op msn!
greezz orlando!

Wanneer was je voor me? :P
Thnx voor je reactie! :)
 
Denk dat je met een paar honderd euro nog nergens bent :D

Kom er zowel met me werk en prive, en de prijzen zijn echt niet aantrekkelijk :+

Zal wel een kort gesprekkie worden, maar succes....

Komt goed, weet dat hij normaal dure prijzen vraagt. Mag ook wel voor dat werk. :)
Ik heb het er voor over, maar als het ook naar mijn idee TE prijzig word, dan zoek ik iets anders. :)
 
Komt helemaal goed met je uber 2F4R blok en je frame :W
Volgend jaar samen knallen denks :* haha.

* Vind die gasten maar een beetje zielig, zelf in het topic van titus gaan ze don afkraken. Maar zoals ik van mensen hoor en zie (@ pics.) bouwt hij zijn blokjes netjes op en nooit problemen mee ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top