Monster Phantom

Status
Not open for further replies.
Goede keuze met het blokje van Titus. Zou er persoonlijk niet te veel aan doen. Ding knalt als al een malle :)

Zie je volgend jaar wel keer naast mij aan de start verschijnen ;)
 
Goede keuze met het blokje van Titus. Zou er persoonlijk niet te veel aan doen. Ding knalt als al een malle :)

Zie je volgend jaar wel keer naast mij aan de start verschijnen ;)

Thnx voor je reactie, Rene. :)

Ja, volgend jaar zeker even een sprintje tegen je rijden!
Aan het blok word niks tot zeer weinig gedaan (zolang het niet nodig is off course, hehe)

Gr, Don
 
Dus hier gaat het snelle blokje dus heen:p Ben benieuwd of je hem zo snel kan houden:) Snelste piaggio blokje wat ik tot nu toe op de bank heb gehad:) GA je volgend jaar zelf rijden? en ook SBO?

Succes!
 
@ Tommy: Bedankt voor je reactie! :) Ik hoop zelf ook dat het 2fast blokje netjes blijft, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik ga er inprincipe zelf op rijden met SBO, maar wil wel eens een lichter iemand kilo er op hebben. :)
Maar ga er 100% zeker SBO mee rijden.
 
Ik ben net terug van Nico bakker.

Nou, leuk gesprek/rondleiding gehad daar in de werkplaats en weer super mooi spul gezien. :)

Als ik mijn ontwerp "klaar" heb, dan gaan we samen rond de tafel om het idee te verbeteren als dat nodig is. Heb hem een beetje uitgelegd waar het voor gebruikt zal worden enzo en hij kwam ge-interesseerd over.
Met de prijs zou het ook wel goed komen.
Dus nu weer vol op auto cad gebruiken... Jullie horen zsm meer. :)
 
Mooi dat je langs ben geweest :), zal wel heel mooi/sterk/licht frame uit komen !

Van wat voor materiaal word het frame als ik vragen mag?
Succes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top