DJDelcone Asylum_DJ 1 June 2007 #42 goede keuzen Don,bedankt voor de c30 te lenen maar het mocht niet baten. beetje voorzichtig hea met me Keihin je nieuwe project wordt keihard,wel houde het wel effe geheim hea? suc6 met je frame
goede keuzen Don,bedankt voor de c30 te lenen maar het mocht niet baten. beetje voorzichtig hea met me Keihin je nieuwe project wordt keihard,wel houde het wel effe geheim hea? suc6 met je frame
Dirk. Well-Known Member 2 June 2007 #43 @ Delano: Wat het mocht niet baten? morgen knal je gewoon een dikke tijd met je ty rip scootah YO... Je neemt hem mee, klaar! Enne, we houden het nog ff geheim ja :+
@ Delano: Wat het mocht niet baten? morgen knal je gewoon een dikke tijd met je ty rip scootah YO... Je neemt hem mee, klaar! Enne, we houden het nog ff geheim ja :+
BlingRox How hard can you go? 2 June 2007 #44 Veel succes met je nieuwe project nu moetk een andere Copycat gaan maken HAHAHA succes
CjJaguarAerox PR: 6,74 2 June 2007 #46 ik vind hem wel gruwelijk:W ben benieuwd naar het nieuwe project
Dirk. Well-Known Member 3 June 2007 #47 @CjJaguarAerox: Thnx, ik vind het een kutding, haha Nieuw project is tenminste clean. hint: er komen kappen op :+ Jou zip mag er ook wel zijn!
@CjJaguarAerox: Thnx, ik vind het een kutding, haha Nieuw project is tenminste clean. hint: er komen kappen op :+ Jou zip mag er ook wel zijn!
Erwin. Well-Known Member 4 June 2007 #48 Eey Don, Je nieuwe project wordt echt te vet . succes ermee...
Dirk. Well-Known Member 4 June 2007 #50 :7 haha, wie weet... Kan een mod mijn topic closen? neo's is nu (gelukkig) officieel verleden tijd.
Bas. 100% T.K. Tuning 4 June 2007 #52 BojT said: Wat heb je gekocht dan? :+ Click to expand... Hij heeft een scooter gekocht van iemand die paar posts boven je heb gereageerd :+
BojT said: Wat heb je gekocht dan? :+ Click to expand... Hij heeft een scooter gekocht van iemand die paar posts boven je heb gereageerd :+
Dirk. Well-Known Member 6 June 2007 #56 Bedankt, ik wou eerst een nieuwe page beginnen, maar ik ga hier in door, sorry :* Edit: zal gelijk maar ff updaten dan...
Bedankt, ik wou eerst een nieuwe page beginnen, maar ik ga hier in door, sorry :* Edit: zal gelijk maar ff updaten dan...
Dirk. Well-Known Member 6 June 2007 #58 @ Delano: Moet nog ff kijken... misschien wel ABT, dan kan ik de stickers laten zitten :+
Erwin. Well-Known Member 6 June 2007 #59 Damn, wat een vette kappen zeg :~. Veel plezier ermee enne zie je binnenkort }) })