Dirk. Well-Known Member 14 May 2007 #21 Mark: Jaja, het moest er een keer van komen! de afwerking was gewoon zo krom als stront in de winter :X Zie je donderdag @ Jubbega! Delano: Delano! Kermis was cker goed te doen! Binnenkort maar weer eens samen beunen!
Mark: Jaja, het moest er een keer van komen! de afwerking was gewoon zo krom als stront in de winter :X Zie je donderdag @ Jubbega! Delano: Delano! Kermis was cker goed te doen! Binnenkort maar weer eens samen beunen!
DN072 #72 14 May 2007 #23 ik reed op zon oranje blauwe aerox mhr 70 replica enzo maar warmloper gehad :s, rij nu weer std dus ik ben niet egt een uitdaging ziet er voor de rest erg goed uit hoor !!
ik reed op zon oranje blauwe aerox mhr 70 replica enzo maar warmloper gehad :s, rij nu weer std dus ik ben niet egt een uitdaging ziet er voor de rest erg goed uit hoor !!
Bas. 100% T.K. Tuning 22 May 2007 #26 Ziet er allemaal veelbelovend uit Heb je die voorvork al gewogen? Zo ja, zou je dat even naar me kunnen pm'men? Voor de rest super scoot :W Groeten bas
Ziet er allemaal veelbelovend uit Heb je die voorvork al gewogen? Zo ja, zou je dat even naar me kunnen pm'men? Voor de rest super scoot :W Groeten bas
Dirk. Well-Known Member 23 May 2007 #27 @ Matthijs: Dankje, Binnenkort maar eens een sprintje denks? -:- @ Bas.: Dankje, ik zal van de week even de voorvork wegen, die ligt er nu namelijk tog weer uit. Tevens "Preview update" @ eerste post!
@ Matthijs: Dankje, Binnenkort maar eens een sprintje denks? -:- @ Bas.: Dankje, ik zal van de week even de voorvork wegen, die ligt er nu namelijk tog weer uit. Tevens "Preview update" @ eerste post!
S Sibo For those 7 seconds 23 May 2007 #28 Lekker subframe, beter bak je die ronde stang er weer tussen Jij rijdt in de extreme klasse ofzo op damwoude?
Lekker subframe, beter bak je die ronde stang er weer tussen Jij rijdt in de extreme klasse ofzo op damwoude?
Dirk. Well-Known Member 23 May 2007 #29 @ Sibo: Hey, nee geen rooie stang :+ (Zie update) Damwoude ga ik trouwens niet meer rijden, eerst het frame goed hebben + remleidingen laten fixen.. Update eerste post!!!
@ Sibo: Hey, nee geen rooie stang :+ (Zie update) Damwoude ga ik trouwens niet meer rijden, eerst het frame goed hebben + remleidingen laten fixen.. Update eerste post!!!
Wesley S. DE EMHAER BOY! 23 May 2007 #30 Die combinatie is erg vet :W Alleen die staven aan de onderkant van je carter maken het echt lelijk man :X Verzin daar even wat anders op Kom je trouwens ook naar RAM ?
Die combinatie is erg vet :W Alleen die staven aan de onderkant van je carter maken het echt lelijk man :X Verzin daar even wat anders op Kom je trouwens ook naar RAM ?
Fast malaguti 100 % HD Tuning 24 May 2007 #31 ziet er weer goed uit jonge ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien banken ik misscien ook waar jij gaat
ziet er weer goed uit jonge ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien banken ik misscien ook waar jij gaat
Wesley S. DE EMHAER BOY! 24 May 2007 #32 Muahah, nu heb je opeens 3 sterren ipv. 1 :W Zie je maandag ?
Dirk. Well-Known Member 24 May 2007 #33 @ Matthijs idd, als het loopt ga ik gelijk banken, misschien zie ik je wel als we tegelijk gaan :+ hehe, Spreek je! @ Wesley: Weet nog neit cker of ik maandag naar rotjeknor ga.. ff kijken hoe het met het vervoer zit..
@ Matthijs idd, als het loopt ga ik gelijk banken, misschien zie ik je wel als we tegelijk gaan :+ hehe, Spreek je! @ Wesley: Weet nog neit cker of ik maandag naar rotjeknor ga.. ff kijken hoe het met het vervoer zit..
PlayBoyRox Well-Known Member 24 May 2007 #34 VIPER POWER said: @ Sibo: Hey, nee geen rooie stang :+ (Zie update) Damwoude ga ik trouwens niet meer rijden, eerst het frame goed hebben + remleidingen laten fixen.. Update eerste post!!! Click to expand... Geen ROOIE maar RONDE stang er tussen tussen die 2 lange stukken Maar Wel Vette Shit man, Ziet er wel lang uit Last edited: 24 May 2007
VIPER POWER said: @ Sibo: Hey, nee geen rooie stang :+ (Zie update) Damwoude ga ik trouwens niet meer rijden, eerst het frame goed hebben + remleidingen laten fixen.. Update eerste post!!! Click to expand... Geen ROOIE maar RONDE stang er tussen tussen die 2 lange stukken Maar Wel Vette Shit man, Ziet er wel lang uit
Dirk. Well-Known Member 24 May 2007 #35 @ Hein: Ach ja, hij was rond en rood -:- Thnx voor je reactie! Spreek je @ msn weer
Niels.. Vedette 24 May 2007 #36 Hey Dude die verlenging hebben we tog weer effe netjes gefixt dacht ik zo
Dirk. Well-Known Member 26 May 2007 #37 @ Niels: Jaja, ben nu bezig met afwerken enzo.. Zal straks foto's uploaden met daglicht! -:-