Mijn Nieuwe Project scooter

Jossi

Nismo
Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwe scooter:

85.JPG

86.JPG

87.JPG

88.JPG

89.JPG

90.JPG


Ik kocht hem met ene vastgelopen 70cc cilinder en er zat nog een originele bij, die heb ik er dus snel ondergelegd en nu loopt hij 85 op een 70cc afstelling, 17.5mm, en "andere" koppeling.
Verder zit er zoals je ziet een hele mooie uitlaat bij:| (2 maanden oud) en een hoop origineel spul en trek/druk veertjes en rolletjes.
De accu is leeg en er mist een knipperlicht glaasje.. verder doen de tellers het niet en de voorlamp.
De rest is goed, rechte vork enzo....

Maarja, dit is best leuk he voor slechts 100 euro :)

Nu ga ik hem dus spuiten en een leuke setup samenstellen (ideeen?) zodat ie gaat vlammmmmen })

Ben best blij met mijn nieuwe aanwinst, aangezien mijn relatie 2 dagen geleden is beeindigd :'( :'( :'(

Iemand dus suggesties of opmerkingen of vragen ofzo....

oja, mijn Katana en Vespa Sí staan nog te koop!
 
Advertisement - register to remove this

zeker leuke scooter voor 100 euro!!
Enne gooi die nr-x echt weg :p dat geluid wat eruit komt vind ik gewoon echt zielig klinken......:D

tja...tips
je kunt zowel optisch als motorisch zoveeel kanten op, gewoon je eigen smaak volgen.
maak er wat van!
 
Leuk hoor, kun je zeker nog een hoop kanten mee op. Als wat moet dit gaan dienen? Als straatscooter, als straatscooter met een leuke setup of als meeting scooter met een beukende setup?
 
Weer een AC'er :)

Je voorvork ziet er niet meer zo nice uit, maar veert ie nog wel?

Ik zou voor een doppler as + c3 gaan. En dan een evo70 ac getuned. of hebo vlinder tuned. Ik zelf ga met die laatste cilinder rijden. Stage 3 JS-tuned. Alleen ben ik nog aan 't wachten op m'n cilinder, ik laat wel horen of dat een beetje rijd.
 
Koel, als ik zo'n scooter zie, zit ik meteen boordevol ideeen...

Things to do [die echt moeten gebeuren];

- 13"-velgen [als ik ergens van baalde toen ik Typhoon had, waren het die 10"-ers :r]
- ander zadel, deze is echt lelijk... Wel kl*te dat je altijd een open rand hebt, als je zonder spoiler rijdt; oplossing; neem zo'n oud type NRG/NTT spoiler, die is wel erg mooi :)
- Mc^2-onderkuip...
- achterspatbord eraf...

Verder ziet die voorvork er ook niet helemaal fris uit... Verder al die lelijke onderdelen weggooien... Die powerfilter is niet van een crosser, maar gewoon scooterfiltertje [echt zo'n Belgending :r]...

Het is wel een echte klassieker, ding komt uit '95 ofzo...

Nastro; die Nr-X geeft hij aan mij, zodat ik hem kan testen op Evo tjoent :+
 
Nou, dat belooft weer een mooi projectje te worden :)
Maak 'm eerst LC, en ga dan een leuke setup verzinnen

Voorbeeldje:

Fabrizi Competition Kit (cilinder, krukas en uitlaat) :)
24 Mikuni Vlakschuif
Malossi Overrange

Als daar nou es mee gaat testen heeft heel het forum er wat aan :W
 
Leuke scoot voor die prijs.

Bart heeft al een leuke lijst opgesteld met dingen die je idd wel moet gaan doen.

Verder zou ik ook voor LC gaan, maar dat is maar wat je zelf wilt natuurlijk. Met een AC blok is ook een hele hoop vermogen te behalen.

Voorvork vind ik eigenlijk helemaal niet belangrijk hoe die nog werkt of hoe die eruit ziet. Tenminste als je de scoot voor meetings gaat gebruiken, dan moet er natuurlijk wel een paioli ingehangen worden ofzo.

Verder veel suc6 met het ding.

Mijn ideeen voor setup:
AC: Evo70
LC: Speed 70
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Die powerfilter is niet van een crosser, maar gewoon scooterfiltertje [echt zo'n Belgending :r]...

Het is wel een echte klassieker, ding komt uit '95 ofzo...

Je hebt hem in hele mooie kleurtjes hoor Bart, mischien ook nog wel in het paars of wit :p

Zeker een 95/96'er met oud type vliegwiel. Zelfde als die van mij zegmaar :)
 
Originally posted by -=MOL=-
Voorvork vind ik eigenlijk helemaal niet belangrijk hoe die nog werkt of hoe die eruit ziet. Tenminste als je de scoot voor meetings gaat gebruiken, dan moet er natuurlijk wel een paioli ingehangen worden ofzo.

Ben ik het niet mee eens :)

Als ik een f32-s-vork had, hing ik hem in m'n straat-NRG... Op andere NRG heb ik geen last van een brakke voorvork [alleen vlakke wegen] en op straat stuiter ik soms zowat van de weg rond de 90 km/u...
 
Back
Top