door mijn nieuwe setup slomer??

meurs45

Well-Known Member
ik heb een beta ac helemaal orgineel. en hij trok nogal kut en maakte een raar geluid als ik volgas gaf (te rijk afgesteld miss??). dus ik denk koop een nieuwe koppeling, vsnaar en variateur alles van hebo , (dan heb ik alles in een keer) en ik zet mijn nieuwe variateur erop en me nieuwe vsnaar.. en hij gaat opeens 75 ipv 70. maar 2 dagen daarna deed ik de nieuwe koppeling en drukveer erop. dus ik denk ga meteen een stukje rijden.. en de eerste 10 meter trok die beter op en toen was het zoals eerst.. dus ik denk, het zal wel. dus ik rij verder en ga ff naar een bospad om te kijken hoe hard hij gaat. ga ik volgas komtie niet boven de 60 uit?? hoe komt dit??

is het mijn druk veer (het is gewoon een zwarte bijgevoegde drukveer en de koppeling is ook met de bijgeleverde veertjes) ?
of heb ik het helemaal niet goed gedaan??
 
Advertisement - register to remove this

is je drukveer niet te straf en je loodjes te licht? waardoor je vario niet helemaal toe gaat en ja dus overtoeren gaat maken ipv sneller te gaan , het is iig ja afstelling zo lijkt me
 
Ten 1e met lood vis je of lood aan de dakgoot 8P en lood zit niet in je scooter ;)
Probeer het eens met je oude drukveer weer.. Verschil door de koppeling zal je niet veel merken omdat het vrij weinig nut heeft op orginele cilinder hoogstens iets meer toeren bij het weg rijden.. Verder is het een kwestie van afstellen..
 
Back
Top