Mijn Nieuwe Project scooter

Jossi

Nismo
Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwe scooter:

85.JPG

86.JPG

87.JPG

88.JPG

89.JPG

90.JPG

Ik kocht hem met ene vastgelopen 70cc cilinder en er zat nog een originele bij, die heb ik er dus snel ondergelegd en nu loopt hij 85 op een 70cc afstelling, 17.5mm, en "andere" koppeling.
Verder zit er zoals je ziet een hele mooie uitlaat bij:| (2 maanden oud) en een hoop origineel spul en trek/druk veertjes en rolletjes.
De accu is leeg en er mist een knipperlicht glaasje.. verder doen de tellers het niet en de voorlamp.
De rest is goed, rechte vork enzo....

Maarja, dit is best leuk he voor slechts 100 euro :)

Nu ga ik hem dus spuiten en een leuke setup samenstellen (ideeen?) zodat ie gaat vlammmmmen })

Ben best blij met mijn nieuwe aanwinst, aangezien mijn relatie 2 dagen geleden is beeindigd :'( :'( :'(

Iemand dus suggesties of opmerkingen of vragen ofzo....

oja, mijn Katana en Vespa Sí staan nog te koop!

Advertisement - register to remove this

Ja jongens, de nrx gaat eraf (bied maar) en er komt een yasuni op... :W

Het wordt een race scooter die eigenlijk niet voor op straat bedoeld is, maar ik kan natuurlijk niet alles het duurste van het duurste gaan kopen (wil daarom 2derhandse spullen gebruiken eigenlijk) en ik ga het langzaam opbouwen...

Of hij LC wordt weet ik niet, wil wel een goede uitleg daarover hebben dan.

Verder weet ik het nog niet helemaal. Ik wou eigenlijk MHR gaan gebruiken en dan een 19 (of 21 mm), andere krukas (doppler) met C3 lagers en mhr vario en overbrenging.

Zaterdag gaat ie uit elkaar en dan zullen we wel eens zien...
Ik ga de kappen dan denk ik ook spuiten dit weekend: Mat zwart met ??? en er komt een sport stuurtje op, da vind ik echt opper geil, gepoleistte carter met wat gaatjes dr in :), spatbord eraf ja, en het zadel blijft gewoon. Achterkant vind ik zo gaver als met spoiler en wielen blijven ook 10" (voorlopig dan) en er moet een originele filter op.

Last edited:
70cc DR kan in geen enkel opzicht tegen een MHR70 op... Had je dat dan verwacht? :)

A.C. aanradertje is toch wel de Athena met vlinderpoort... Klinkt misschien niet zo spectaculair... Bel Twins eens over die cilinder...

Originally posted by Bart Nrg Mc2

A.C. aanradertje is toch wel de Athena met vlinderpoort... Klinkt misschien niet zo spectaculair... Bel Twins eens over die cilinder...

Idd.. als je t hoort denk je: Mja.. Maar als je t beetje tuned en monteer dan wilt t echt wel vlammen hoor.. en ik had de ovaale versie he ;) Dat vlamde al.. Dan moet jij wel weten he Bart op je sfera.. :)

Gewoon die DR70 houden, uithonen, tunen etc. Hij zal in ieder geval goed hard blazen en loeihard optrekken:) Verder, als je m gaat spuiten, doe s wat anders dan anderen hebben! Zwart heeft iedereen al :| Doe gifgroen en blauw of hou dit oranje en spuit een paar kappen daarvan nog rood ofzo, verzin eens wat geks! Zwart begint een btje saai te worden. Neem desnoods vloekende kleuren:+ , val je lekker op en ckerz dat mensen hun hoofden zullen omdraaien:W 8)! Verder ontzettend koel dingetjuh voor 100 euro! Als ik een scooter voor 100 euro zou zien in zo'n staat had ik m ckerz gekocht!:# }) Owja, en maak een booskijker}) oid, de koplamp van zo'n ding is echt lelijk recht enzo;)

antraciet heet dat:) maar de een vindt zwart metallic antraciet, en de ander vind gewoon grijs metallic antraciet.... dus das te vaag...

ik zou hem donkergrijs metallic, beetje mat zwart, en blauwe wielen maken.... maar zoiets moet dan wel proffessioneel gespoten worden, want anders glanst het grijs metallic niet genoeg, en dan steekt het niet echt goed af tegen dat mat zwart...

grtz

Back