Mijn Nieuwe Project scooter

Jossi

Nismo
Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwe scooter:

85.JPG

86.JPG

87.JPG

88.JPG

89.JPG

90.JPG


Ik kocht hem met ene vastgelopen 70cc cilinder en er zat nog een originele bij, die heb ik er dus snel ondergelegd en nu loopt hij 85 op een 70cc afstelling, 17.5mm, en "andere" koppeling.
Verder zit er zoals je ziet een hele mooie uitlaat bij:| (2 maanden oud) en een hoop origineel spul en trek/druk veertjes en rolletjes.
De accu is leeg en er mist een knipperlicht glaasje.. verder doen de tellers het niet en de voorlamp.
De rest is goed, rechte vork enzo....

Maarja, dit is best leuk he voor slechts 100 euro :)

Nu ga ik hem dus spuiten en een leuke setup samenstellen (ideeen?) zodat ie gaat vlammmmmen })

Ben best blij met mijn nieuwe aanwinst, aangezien mijn relatie 2 dagen geleden is beeindigd :'( :'( :'(

Iemand dus suggesties of opmerkingen of vragen ofzo....

oja, mijn Katana en Vespa Sí staan nog te koop!
 
Advertisement - register to remove this

Kut man, ik twijfel al over de kleuren combo.... wat moet dat dan wel niet worden met de setup :)

Felle kleuren zijn wel meer origineel ja, maar die zijn vaak ook meer bestickert als ik zo naar de sobw scooters kijk. En ik wil hem niet TE bestickeren. Dus ik ga denk ik voor mat zwart + wit. Op de zijkap een wit vlak met een nummer er in en het beenschild ook wit.
 
je kan hem natuurlijk ook gewoon helemaal wit en dan bedoel ik ook helemaal wit maken, dus velgen kappen beenschid etc. en dan mooi en niet te bestickeren...
als je dan ook nog een beetje vlamt dan zullen de mensen zeker wel respect voor je hebben :p

suc6;)
 
Originally posted by marcovanderzon1
je kan hem natuurlijk ook gewoon helemaal wit en dan bedoel ik ook helemaal wit maken, dus velgen kappen beenschid etc. en dan mooi en niet te bestickeren...
als je dan ook nog een beetje vlamt dan zullen de mensen zeker wel respect voor je hebben :p

suc6;)

respect voor een zekere witte SR heb ik zeker al wel ;)
 
Originally posted by NastroAzzuro
Er is ook een NRG MC2 in antraciet uitgebracht, die was wel gaaf (had er ooit bijna 1 gehad, maja, dat terzijde)

Nee, dat was Nero Opacco... Dat was de mooiste kleur ooit @NTT/NRG Mc^2... Martin Sanders heeft er zo 1 gehad :)

Kopen dus die kappen [kost een paar knaken, maar wel phat]...
 
Originally posted by marcovanderzon1
je kan hem natuurlijk ook gewoon helemaal wit en dan bedoel ik ook helemaal wit maken, dus velgen kappen beenschid etc. en dan mooi en niet te bestickeren...
als je dan ook nog een beetje vlamt dan zullen de mensen zeker wel respect voor je hebben :p

suc6;)

Dat is niet origineel voor een NRG :p
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nee, dat was Nero Opacco... Dat was de mooiste kleur ooit @NTT/NRG Mc^2... Martin Sanders heeft er zo 1 gehad :)

Kopen dus die kappen [kost een paar knaken, maar wel phat]...

Owjah! dat was het! Mja, stond ooit zo'n ding te koop op forum. Jaar terug ofzo, die zou ik toen kopen maar opeens was die gozer spoorloos (geen idee ook meer wie het was). Tig x gemaild enzo, maar nooit meer wat van gehoord. Idd supermooie kleur en die NRG van Martin in die kleur heb ik ooit nog wel eens in Staphorst gezien.
 
Back
Top