Mijn Audi A3 uit 2000 gestolen!

Status
Not open for further replies.
Simpel, ze hebben al je auto gegevens in hun computer staan. met die info achter de hand bepalen ze de waarde. Als dan ook nog is blijkt dat hij echt van jou is, krijg je je geld
 
Bepalen ze aan de hand van historie inderdaad ( Schade, km stand,bouwjaar type model ed :)). Zwaar *(&$ nog steeds man. Zoveel gedoe erbij
 
paar mooie foto's licht bewerken en laten zien op de pc, misschien krijg je weer ietsjes meer :p
Enne, je velgen zijn toch ook "gejat?" ;)
 
Ach, ik verzin wel een mooi verhaaltje.. Staat in ieder geval in m'n proces verbaal dat m'n auto €8000,- waard is ipv dat ik hem daarvoor heb gekocht, misschien helpt het :D + Rayban zonnebril die er nog in lag en TomTom GO 300..

Hoor het dinsdag wel, hopelijk zijn ze een beetje snel met geld overmaken :)
 
dagwaarde ligt van de auto's gewoon vast hoor, tenzij jij een taxatie rapport hebt laten maken, geven hun geen moer om je 19.000 euri velgen per stuk...
 
Daarom.. Heb op autoweek al een beetje gekeken. (Kan je ook globaal dagwaardes bepalen adhv je auto, bouwjaar, uitvoering en opties) Daar kwam dit uit:
verkoop € 6.700
inkoop € 4.900
bouwjaar/maand februari 2000
kilometerstand 210000 km
accessoires airconditioning, metallic lak, stereoinstallatie

Dus m'n inschatting van €5000,- als dagwaarde was denk ik niet heel verkeerd. Maargoed, daar kan je dus geen climate control, middenarmsteun, dimmende buitenspiegels en dat soort geneuzel aanvinken. Dus met een beetje mazzel klimt de waarde naar €5500,- :)
 
Agent meegesleurd door auto
Gepost door Nolius - Bron: Omroep Brabant
Gepubliceerd: maandag 11 februari 2008 @ 06:39

Een agent van de politie Brabant-Noord is lichtgewond geraakt toen hij werd meegesleurd door een auto. Hij had in Den Bosch een automobilist in een zwarte Audi A3 laten stoppen die 140 kilometer per uur reed op een weg waar je maar 80 mag. Toen de agent in de deuropening aan de passagierskant ging zitten, gaf de bestuurder plotseling gas.

De agent werd enkele meters meegesleurd en liep enkele schaafwonden op. Andere automobilisten wisten op tijd te stoppen zodat de agent niet overreden werd.

De auto met twee inzittenden wist te ontkomen. De politie is nu op zoek naar mensen die het incident gezien hebben.



:eek:
 
Het was ook meer als grapje bedoelt :)

Vandaag gebeld door de schade-expert overigens. Had de inspecteur al een aantal marktplaats e.d. advertenties meegegeven van vergelijkbare A3's.
Heeft blijkbaar geholpen, dagwaarde is op €7750,- gezet door de expert :D :D :D

*is weer een beetje gelukkig*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top