Probleem BMW 320i u9 e36 uit 1991

T

Ttw

Guest
Goedendag mensen,

Misschien lichtelijk tegen de regels in+pippi+, maar ik weet me geen raad meer. Aangezien hier veel scooter/brommerkenners zijn die ook nog eens veel van auto's af lijken te weten stel ik mijn vraag hier.

Ik zit met een probleem met de achterportieren. De linker wilt niet meer open en reageert nergens meer op.. Nu wil ik dus de bekleding, eraf hebben, gewoon de hele zijkant eraf dus. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken, want het zit goed vast. Bang dat ik iets kapot maak. Weet iemand van jullie hoe ik dit het beste kan aanpakken, of heeft iemand hier ervaring mee?
Help mij please,:'(

Groet en BVD,

ttw
 
Advertisement - register to remove this

Ten 1e: Zulke dingen kan je makkelijk in dit topic vragen: http://forum.scooterforum.net/forum/f99/show-je-eigen-auto-52-a-170916/index23.html
Ten 2e: www.google.nl?
Ten 3e: Mits je achter nog een ouwe raamslinger heb verwijder die eerst, onder je handvat zitten 2 schroeven verwijder die ook, verwijder dat pinnetje wat aangeef of je deuren op slot of open zijn, als het goed is kan je dan zonder al te veel moeite je bekleding eraf trekken. Overings lig het meestal aan een kabelbreuk in de kofferbak als je portieren niet meer reageren bij een E36.
 
om dan bij een bmw dealer evenveel geld neer te leggen als heel de auto kost?

verder doet hij dus ook niks fout, hij zal waarschijlijk niet veel meelezen in de lopende autotopics.. waardoor hij dus niet weet dat er alleen maar offtopic geluld word.. (waar deze vraag dan ook onder zou vallen, aangezien hij niet zijn eigen auto laat zien)

verder geen verstand van bmw, maar meestal is het... alles eraf wat je eraf kan krijgen (schroefjes/slingers ) en dan rustig aan trekken, je voelt vanzelf wel waar hij nog vast zit.
 
BEste mensen, bedankt voor de reacties.
Ik had al veel gegoogled hoor, dat bracht echter niets op. Bmw dealers kun je best bellen idd hoor, had ik al gedaan om de kachelweerstand te vinden, die verstopt zit onder het dashboard, had 3 dealers gebeld, ze zeiden allemaal wat anders, maar ze waren allemaal opvallend behulpzaam en geduldig :)
Tevens had ik ook al een post gedaan op een bmw forum, waar niet op gereageerd werd.
Maaaar het zaakje is voor elkaar, moest nog net iets harder trekken om die "popnagels"(plastic) eruit te krijgen, maar met gevoel ging het best goed.

Bedankt voor de moeite die jullie wederom hebben genomen om mij te helpen :)

mvg
 
Back
Top