Mijn Audi A3 uit 2000 gestolen!

Status
Not open for further replies.
Mja, had 'm een half jaar terug voor €8000,- gekocht dus als ik 'm particulier had verkocht had ik er, door de afschrijving, waarschijnlijk minder voor gevangen :)
Expert zei overigens duidelijk dat hij een reële prijs had gemaakt en geen standaard dagwaarde. Ben waarschijnlijk dus flink gematst door de beste man..
 
Feli martin, het blijft natuurlijk geen leuke ervaring maar dit moet de pijn zeker wel verzachten! :W

Nu hopen dat ze met hun poten van de Ibiza afblijven! :love:
 
toch wel relax dan van die vent , is zeker geen verkeerd bedrag ! maarja toch klote dat andere mensen niet van je spullen af kunnen blijven :(
 
Dit soort dingen zijn gewoon kut
helemaal omdat je denkt dat het je toch niet gebeurt.
op me werk staan ook wel is auto's met sleutels erin en deuren opslot
serieus te simpel om binnen te komen

duurd echt maar een minuutje bij sommige auto's.
en beschadigen? denk het niet dus he :p
 
Ik zag vanmiddag dus prciezs zo'n A3 met die RS4 velgen staan. Ik wist dat die velgen er niet meer onder zaten, toch zat ik ff @ :eek: Kenteken kwam uiteindelijk ook niet overeen.
 
Platen zullen er niet meer opzitten maar ik kijk zelf ook bij elke zwarte A3 die ik zie hoor :)
Collega van me zag een zwarte rijden met kenteken 56-FD en toen 2 andere letters, hij wist niet meer wat het kenteken van mij was dus hij belde me gelijk op terwijl hij dat ding achtervolgde :D
Bleek uiteindelijk een benzine te zijn :p
 
waarschijnlijk zul je hem, helaas, niet meer terugzien. Tenzij het achterlijke dieven zijn :p. Toch nog succes ermee. Zeer mooie Ibiza heb je in de plaats gekocht, tof !
 
Ben ook errrrg blij met dit karretje. Doe alleen echt geen oog meer dicht 's nachts.. Elk geluid word ik wakker van omdat je denkt dat ze weer aan je auto zitten te klooien :(
Triest volk op deze wereld :)
 
Kan je je ogen tog nimmer op de weg houden als je elke A3 gaat checken? Die nummerplaten staan er heus wel nimmer op.

Zo vaak zit ik nou ook weer niet op de weg :D en tijdens het rijden kan je wel ff snel kijken of er 56 staat ;)

En ze zullen ook vast niet in deze buurt met die platen rijden. daar ga ik ook niet vanuit.
Maar ff kijken kost niet zoveel moeite ;)
 
Die audi zit dus allang in een oostblokland he, wrs kom je die nooit meer tegen.

Maar moet toch eerlijk zeggen dat je er erg goed vanaf ben gekomen met een aardige duit en een PRI-MA vervangingsbak:W
 
99% zeker dat je A3 nu ergens in Polen rond rijdt...daar gaat immers bijna al die gestolen audi´s en volkswagens heen. Kzou mn nieuwe auto niet eens meer voor de deur durven zetten man, stelletje homo´s.
 
waarom denken jullie dat die meteen naar polen gaat?
misschien is het wel een jongen die 2 dorpen verder woont, en een a3 nodig had om z'n eigen schade a3 op te knappen ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top