Mijn Audi A3 uit 2000 gestolen!

Status
Not open for further replies.
Misschien een stom idee:

Je hebt de auto nog maar een half jaar en er is geen ruit ingetikt..
Kan het niet zo zijn dat er een kopie van je sleutels is gemaakt voordat je hem kocht?

Of zijn A3's relatief gemakkelijk te stelen?

Dat is ook het eerste waar ik aan dacht, als ik vanmiddag weer bij de politie zit maar even het adres opgeven van de vorige eigenaar... Verder heeft ie 3 weken terug een APK keuring gehad (Autototaal te Grootebroek) dus misschien hebben zij een kopie gemaakt.. Maar dat vind ik redelijk onwaarschijnlijk!
 
Tja, op zo'n moment begin je overal aan te twijfelen, zal iig ook opletten of ik hem tegenkom, maar zal denk ik niet meevallen ;)
 
Is hij nergens meer gesignaleerd door die kentekenscanners? Dan kunnen ze de route redelijk nakijken (als er geen andere platen op zijn gegaan toen ze er weg mee reden). Kan de politie wel nakijken lijkt me... tegenwoordig worden ze overal gescand op het moment dat je oprit/afrit neemt...
 
Hoe klote :X. Succes er mee iig! Ik zal ook m'n ogen open houden, alhoewel ik niet denk dat ze met deze kentekenplaten zijn vertrokken, lijkt mij iig mooi dom.
 
Echt kut voor je Martin!

Je woont redelijk in de buurt, dus zal ook me ogen open houden. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat die nu nog in Noord-Holland rijdt, maar je weet het nooit.
 
pff sterkte man!

ik heb het zelf gehad met een scooter van mij, ook nooit wat van weer gehoord. Ik hoop voor jou dat je hem nog wel terug ziet.

Al zou ik niet weten wat ik de dief zou aan doen als ik hem ooit zag.

Dan zelf maar ee nweekje achter de tralies :(
 
Hmm mooi klote weer dit, Woon zelf in Heerhugowaard maar daar zal die vast niet meer rond rijden... Wat voor Audi velgen zitten er nu onder??

Succes! Gr, Don
 
neuh, zat nog ¾ vol.. Circa 750km rijden zonder te tanken dus.. Tankstations zal hij dus ook niet gesignaleerd zijn.

Deze velgen zitten/zaten eronder:
Xo4en9c5ydPDxAphXcK7fA==.jpg


@Don: ik werk in Broek op Langedijk dus rij daar zelf ook in de buurt rond.. (in m'n moeders auto nu weliswaar :()

V/h weekend maar even richting Schiedam rijden denk ik. Daar heb ik 'm gekocht dus misschien had de vorige eigenaar nog een 3e sleutel..
 
wow dat is wel goed kut idd, vooral ook dat er geen glas lag en je dus de dief in een wat naastere kring moet zoeken. moet wel een kut gevoel zijn.
+al die moeite die je weer moet doen om alles geregeld te krijgen.

is er met het geld van de verzekering wel iets vergelijkbaars terug te kopen tegenwoordig?
 
wow dat is wel goed kut idd, vooral ook dat er geen glas lag en je dus de dief in een wat naastere kring moet zoeken. moet wel een kut gevoel zijn.
+al die moeite die je weer moet doen om alles geregeld te krijgen.

is er met het geld van de verzekering wel iets vergelijkbaars terug te kopen tegenwoordig?

Dat hoeft zeker niet! In een golf 4 met fabrieksalarm stap je ook zo in tegenwoordig zonder glas te breken... dan is het enkel nog zaak de startblokkering weg te programmeren via OBD poort en weg is je auto.. lees maar eens op seat-online wat ze allemaal met die Leon's doen tegenwoordig die verdwijnen...
 
Dat hoeft zeker niet! In een golf 4 met fabrieksalarm stap je ook zo in tegenwoordig zonder glas te breken... dan is het enkel nog zaak de startblokkering weg te programmeren via OBD poort en weg is je auto.. lees maar eens op seat-online wat ze allemaal met die Leon's doen tegenwoordig die verdwijnen...

slechte zaak dan. mag ik vragen hoe ze er dan inkomen? of weet je dat zo ook niet
 
Ah jah dat kan natuurlijk :)

Martin, als je er achter bent wie t heeft gedaan gaan we wel een bezoekje brengen :) Ga er niet van uit dat je er achter komt maar hoop het echt wel voor je !
 
ik denk dat ie dan op een grote knokploeg kan rekenen. wie wil nou niet afrekenen met dat soort mensen. ik vind het altijd zo laag he, en vraag me ook wel is af waar ze het lef vandaan halen.
zo ook bij een jonge die ik ken. mensen zaten beneden tv te kijken. Ladder tegen het huis aan en heel de bovenverdieping leeggerooft. zoiets zou ik dus echt niet durven, maar je hebt ze erbij lopen.
 
Ah jah dat kan natuurlijk :)

Martin, als je er achter bent wie t heeft gedaan gaan we wel een bezoekje brengen :) Ga er niet van uit dat je er achter komt maar hoop het echt wel voor je !

Kan inderdaad gewoon bij overschrijven gebeurd zijn.. Hoeft alleen maar naar m'n postcode te kijken. Dan komt hij sowieso binnen een straal van 2 straten bij m'n auto!

Ghehe, collega heeft een hyves opgestart om te helpen:
http://martinsaudi.hyves.nl/

@LuukR
Ik _gok_ dat ik ongeveer 5mille terug krijg van de verzekering.. Augustus heb ik deze auto gekocht voor 8mille.
Iets vergelijkbaars kost al snel weer 7mille dus met andere woorden:
Oude auto; 8000-5000=3000euro kosten
Nieuwe auto terugkopen; 7000-5000 (vd verzekering)= 2000euro kosten
Totaal: 5000euro aan kosten

+ Rayban Aviator a 140euro (dashboard kastje)
+ TomTom GO 300 a 250euro (dashboard kastje)

En nog wat ander spul.. Ik verwacht alles bij elkaar zo'n beetje 5500euro aan m'n reet. Dus ik hoop dat ik de dader niet persoonlijk tegenkom :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top