Mijn Audi A3 uit 2000 gestolen!

Status
Not open for further replies.
Kan inderdaad gewoon bij overschrijven gebeurd zijn.. Hoeft alleen maar naar m'n postcode te kijken. Dan komt hij sowieso binnen een straal van 2 straten bij m'n auto!

Ghehe, collega heeft een hyves opgestart om te helpen:
http://martinsaudi.hyves.nl/

@LuukR
Ik _gok_ dat ik ongeveer 5mille terug krijg van de verzekering.. Augustus heb ik deze auto gekocht voor 8mille.
Iets vergelijkbaars kost al snel weer 7mille dus met andere woorden:
Oude auto; 8000-5000=3000euro kosten
Nieuwe auto terugkopen; 7000-5000 (vd verzekering)= 2000euro kosten
Totaal: 5000euro aan kosten

+ Rayban Aviator a 140euro (dashboard kastje)
+ TomTom GO 300 a 250euro (dashboard kastje)

En nog wat ander spul.. Ik verwacht alles bij elkaar zo'n beetje 5500euro aan m'n reet. Dus ik hoop dat ik de dader niet persoonlijk tegenkom :)


Ehm, niet om het een of ander. Het kost je 2000 € + accesoires.

Je krijgt er 5 terug van de verzekering en je moet 7 betalen voor een nieuwe. Die oude auto is in principe totaal irrelevant :)

Hoop voor je dat je hem terug vindt.
 
Als ik 'm nu had verkocht, wat ik niet van plan was, dan had ik wel meer gehad dan de dagwaarde die de verzekering uit keert :)
€3000,- had ik in ieder geval niet afgeschreven in een half jaar op een auto uit bouwjaar 2000.. Maar rekensom klopt inderdaad niet helemaal.
Laat ik €1500,- afschrijven in dat half jaar. Waarde zou dan €6500,- zijn.
Nu krijg ik €1500,- minder + ik moet geld bijleggen voor een andere auto..
Dus 1500+2000+accessoires..

Maargoed, proces verbaal gaat morgen op de fax+post naar de verzekering dan hoor ik het wel wat ik nog krijg..... Beetje jammer dat je alleen geen auto meer voor de deur durft te laten staan :( Zal wel een paar slapeloze nachtjes worden...
 
kut mongolen zijn het! meteen kogel door die kop wat heb je nu aan dat volk jonge jonge , erg triest weer. hoop dat ie heel terug gevonden word en dat die gast maar mag sterven! zo dat is eruit
 
hmm hoe klote moet dit voor je zijn, dat autos kunnen verdwijnen zonder schade weet ik wel...

binnen 5 min zit je zonder ruit in te tikken in een auto... beter alarm hebben, helpt ook niet altijd...
 
WTF dit is echt KUT!
Het is iig mijn grootste angst dat ik buiten kom en mn auto gejat is...

het is iig goed kut, en klote dat je wss niet je aankoop waarde terug krijgt!

Succes iig!
 
Zodra ik een vettere auto als de saxo heb of de saxo is een stuk waardevoller geworden door flinke mod's gaat er echt een duur alarm op.
Bloedhonden :(
 
Een leon is inderdaad piece of cake
:(

Leg is uit? 8) :D

Goed kut Martin! Wat een bloedhonden zijn het toch ook he!

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als mijn auto er opeens niet meer staat, volk moeten ze echt direct afschieten/ophangen oid... :X

Hoop dat de verzekering een beetje mee wilt werken, sterker nog, hopelijk vinden ze je auto gewoon heel terug! :)
 
bmw hier thuis heeft klasse 5 , dus die kunnen ze praktisch niet weghalen en als dat al lukt kunnen ze um opzoeken via de satteliet.
Zei trouwens de verkoper bij de bmw dat er een nieuwe 5 was weggehaald van een klant die ook dat alarm had en in de haven van rotterdam waren ze het signaal kwijt geraakt en in marrokko vonden ze het signaal weer:p was blijkbaar via een container verscheept.

weet niet of ik het moet geloven , maar wel een vaag verhaal
 
Je betaalt elke maand ook een soort van abo geloof ik.

Dat zou goed idioot zijn, want met een telefoon kun je zoiets ook doen. Moet je een wndows mobile ding op de kop tikken met GPS en dan kun je daar zo een programmatje voor installeren.

EDIT: deze om precies te zijn.

Prepaid erin en zorgen voor constante voeding, ding ergens verstoppen bij de motor ofzo...
 
Last edited:
bmw hier thuis heeft klasse 5 , dus die kunnen ze praktisch niet weghalen en als dat al lukt kunnen ze um opzoeken via de satteliet.
Zei trouwens de verkoper bij de bmw dat er een nieuwe 5 was weggehaald van een klant die ook dat alarm had en in de haven van rotterdam waren ze het signaal kwijt geraakt en in marrokko vonden ze het signaal weer:p was blijkbaar via een container verscheept.

weet niet of ik het moet geloven , maar wel een vaag verhaal

Nou we hebben het zelf ook 2x meegemaakt. 1x met een a6 en 1x x5, alleen waren ze beiden voorgoed verdwenen. :'( Die Polen weten waarmee ze bezig zijn. Ze kunnen de auto eigenlijk uitzetten via een signaal maar het mag niet zolang de auto in beweging is. De x5 hebben ze zelfs 400km lang gevolgd, auto was niet eens 1x gestopt en daarna verdween die plots.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top