youri zoon Well-Known Member 30 March 2007 #61 thanks iedereen. ben de aankomend 3 weken helaas niet in nederland,ik zit in venezuela daarna zal ik zekker weer en udate plaatsen en hopelijk van me nieuwe onder delen. greets youri
thanks iedereen. ben de aankomend 3 weken helaas niet in nederland,ik zit in venezuela daarna zal ik zekker weer en udate plaatsen en hopelijk van me nieuwe onder delen. greets youri
Ferreltje G O V G Z E W 30 March 2007 #62 hoort dat bij je voorvork zo? ik dacht dat dat normaal anders om zat? verder ziet het er wel gaaf uit
hoort dat bij je voorvork zo? ik dacht dat dat normaal anders om zat? verder ziet het er wel gaaf uit
youri zoon Well-Known Member 30 March 2007 #63 jup voorvork zit er goed in. is nog standaard is er nooit uitgeweets,vandaar. groetje,s
#Maik Full Carbon Zips 31 March 2007 #64 leuke idee'n kwa kapwerk alleen ik vind die slicks echt geen porum verder erg netjes
betanick #ftc evolutionark 31 March 2007 #65 indd zonde van die slicks!! verder ziet het er puik uit allemaal