Originally posted by chezzmo
Spreek je uit ervaring ??? Pro race untuned had ik iets van 15pk mee, terwijl het hok niet echt geweldig was afgesteld.......
Originally posted by Mol
Ziet er toch wel beter uit dan die PR1 ergens in dit of het andere topic.
Originally posted by The_Speed_Fight
denk je dat ik het uit me duim zuig ? als ik dit niet ervaren had had ik het niet gezegd. met zo'n setup is 16 pk bagger afgesteld makkelijk te halen. en het scheelt je dan ook nog is geld voor het afwerken/tunen !
Originally posted by Valentino...
Dat zuig je idd uit je duim .
Een c16 is een van de meest brakke pijpen die ik ken.
-:-
Originally posted by j-p
'shitty'. 'not good, actually pretty bad'.
Originally posted by Velo
OT:
But what does the word Brakke stand for?
Originally posted by Velo
OT:
But what does the word Brakke stand for?
Originally posted by Valentino...
A c16 runs around 11k rpm because its far too long.
16 BHP @ 11k rpm ?????
No way jose......
-:-
Originally posted by Ufo
Er was geloof ik weleens iemand bij twins met c16 die 16 pk'tjes scoorde. Maar uiteraard draaide hij wat meer dan 11.000 toeren. De tuned length valt wel mee geloof ik. Ik zal hem eens in kaart brengen binnenkort, nog niet gedaan.
Originally posted by Joost@aerox
koeling is ook verbeterd bij type 2(onder de uitlaatpoort door) bij mina. verder heeft alleen een speed dit(denk cross ook wel)
Originally posted by Valentino...
Euhm ik praat hier wel over mina btw.
Als ik een scootje afstel met een c16 en een due plus bijv. kom ik op 10-11 pk.
Zet ik daar een shot cq nardo op dan trekt ie direct 2 pk meer,plus dat ie minimaal 1000rpm meer draait.
C16 als uitlaat is wel leuk maar zeer zeker niet voor een high performance setup.
Dat bedoelde ik ermee te zeggen.....
-:-