This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Melvin's Stage 6 Cup Racer

Thanks !

Klein updateje (vond het niet updatewaardig voor in de beginpost):

Heb van Oscar een Malossi radiateur gekocht, en volgende week zaterdag ga ik mijn grijze binnenkappen omruilen voor zwarte bij een vriend van me die zijn schadezip verkoopt (binnenkappen zijn nog in vrij goede staat, en hij vond het wel best om het om te ruilen).

Ik verwacht dat het blok rond December/Januari gebouwd gaat worden (ivm geld).

wat ga je met je orgi kappen doen ?

heb eventueel wel intresse en heb eventueel een zeer nette sp kappen set liggen, zijn alleen allemaal andere kleuren.

Die kappen bewaar ik voor als ik hem misschien verkoop over een x aantal jaar, en anders gebruik ik ze in de Open70 als ik dat ooit behaal.

Wat moet je zo voor die kappenset hebben ? En heb je foto ?

Wie zegt dat Twins beter is dan TB? Zo'n reactie slaat nergens op. TB levert hun werk erg netjes af. Geen eigen ervaring mee, maar zeer veel verhalen gehoord!

Nohh.begint de disucssie weer. Ik denk dat die naar TB gaat omdat Tim vriendelijker is als Anthony

+ralf+ haha

Jah.. de discussie begint weer.. Hebben we vorig jaar ook al gehad.. maar goed.

Melvin Ziet er netjes uit! Ik ben noog steeds bezig op t werk om t spuiten weer voor elkaar te krijgen.. komt da met die vn jou ook wel goed

Je woont in Nuenen, waarom ga je dan niet gewoon naar Anthony? weet je tenminste zeker dat je iets fatsoenlijks hebt...

Vanwaar de twijfelsn over TB ? Ik woon in Gemert, vanuit Gemert naar Best of naar Nuenen scheelt elkaar niet veel in reistijd, en ik wil Tb ook de kans geven om in de racerij in te treden. Ik weet van Tb dat zij erg netjes hun werk afleveren en altijd klaar staan voor hun klanten. Anthony mag dan wel ontzettend veel weten, maar hij is niet altijd het vriendelijkst. Verder een toffe gozer, maar ik wil het eens met Tb proberen.

En het aanbod wat ik van Tb heb gehad, hoef ik bij Twins niet eens om te vragen want dat gaat toch niet gebeuren

En Rick, ik koop denk ik gewoon een nieuwe immitatie kappenset die al in kleur is Of ik moet goedkope 2e handse kappen aan zien te komen die ook nog netjes zijn (niet gescheurd enzo) dan mag je ze wel spuiten voor me !

/Einde discussie Tb <--> Twins/andere tjoenerts

Die je die van mij en Melvin maar tegelijk spuiten !

Ben er mee bezig ron! de chef doet nog eve moeilijk maar dat gaat goedkomen!

:winner: Netjes gezegd!

ze zijn soms wel eigenaardig idd die jongens van Twins

ik dacht dat het aan mij lag..

wie is TB tjoening als ik vragen mag?

kende die zaak helemaal niet. doen ze ook verkoop van onderdelen? is namelijk lekker dichtbij mijn school.

Jah ook verkoop van onderdelen. beste is wel van te voren bellen want ze hebben namelijk geen fysieke winkel waar je zo binnen kan lopen.

Ook niet vanuit gaan dat ze allerlei optische tuningstuf zo op voorraad hebben maar alles is te bestellen

maar goed.. hou het OT

Beste jongen, ik zou me god niet weten wie TB tuning is. In de afgelopen jaren ben ik het overzicht in de honderden hobby tunertjes en hun bijbehorende afkortingen een beetje kwijt geraakt dus neem me niet kwalijk.
Ik deed je alleen maar een suggestie omdat je uit Gemert kwam dus vandaar dat ik het vroeg.
Ik wens je veel succes met het opbouwen van je sportbromfiets.