Extra rad heb je sowieso nodig! Ik heb in het eerste jaar met alleen malossi rad gereden, dit ging opzich ook nog wel maar reed toen maar met 14pk ofzo, voor het tweede jaar had ik er dan ook nog een standaard bij gezet. Wat trouwens ook wel handig is miss wat ik zelf doe, is niet in de kop meten, maar in de leiding. Is mij bij twins een keer aangereden en heb toen zo'n dingetje meegenomen, Anthony vertelde mij dat dit een betere indicatie was.
In het begin heb ik ook zonder afgedraaide vork gereden, echter toen een afgedraaide erin gezet en merkte het verschil wel degelijk! Je scooter kantelt meer naar voren. Je draait namelijk op het punt waar het onderste lager tegenaan valt zeg maar, daar draai je ik meende 35 mm vanaf? Iemand anders die dit exact weet?
Ik heb even een plaatje voor je gemaakt ter verduidelijking
En zoals Melf al zegt het is echt niet te vergelijken met op straat rijden, gelukkig maar!!
Subframe blokken zou ik ook doen, ik weet nog wel dat ik in Lelystad na het rechte stuk die lange doordraaier door ging en als je dan op het gas gaat voel je je blok gewoon bewegen, ook niet echt super, wel lachen om mee te maken btw
Ik zag dat je ook regelmatig bij twins kwam, je woont dus in de buurt van Nuenen? Mijn scooter staat daar ook in de buurt en ik heb nog wel een hoop uitlaten in de schuur liggen, mag je best een keer komen kijken of je wat wil testen daarvan hoor.
Ik krijg nu zelf ook weer zoveel zin om te gaan rijden!! Misschien zouden we volgend jaar een keertje kunnen carpoulen ofzo? Ik kon eerst namelijk mijn scooter in de auto zetten, maar mijn pa en ma hebbenk een nieuwe auto gekocht afgelopen jaar en daar past ie niet meer in, en heb ook geen aanhangertje staan.