Vergeet een andere vertanding ook niet!!!!
Die was ik niet vergeten idd, maar had ik nog niet op het lijstje staan omdat ik niet zo goed weet welke ik moet hebben.
En een overrange en koppeling heb je denk ik dan al?
Overrange heb ik idd al, alleen twijfel ik of ik een andere vario ga halen of met deze (Polini 9 roller) blijf rijden. Koppeling had ik nog liggen idd.
En extra koeling? Een malossi radje erbij zetten is geen overbodige luxe hoor.
Is dit echt zo hard nodig ja ? Heb ik me eigenlijk nooit in verdiept. Zoja moet ik die ook nog een hebben.
Ook je voorvork afdraaien zal de rijeigenschappen ten goede komen.
Ook bij dit vraag ik me af of dat echt hard nodig is en zoveel beter is ? Op straat ging ik aardig hard en scherp door de bochten met originele lengte van de voorvork. Helaas nooit op circuit kunnen testen of een stuk afgezette weg.
Maar als ik het goed zie reed jij op straat al rond met rs24/10 setje? wel chill hoor!
Klopt inderdaad! Vering heb ik ook al gelukkig :7
En dat uitlaten verhaal, als ik jou was zou ik die lekker 2de hands kopen. Ik kocht mijn uitlaten voor 100-150 meestal, 1x op je smoel en de bocht was al een beetje ovaal, deukje in de uitlaat weet ik het allemaal. In mijn ogen zonde om daarvoor een nieuwe pijp te halen elke keer, of je moet natuurlijk Mitchell Wintersberger heten
Daar heb je inderdaad een goed punt. Ik ga denk ik gewoon beide pijpen 2e hands kopen en dan gewoon testen.
Heel erg bedankt voor je zeer nuttige imput! Dit waardeer ik echt heel erg ! :#