Melvin's Stage 6 Cup Racer

boh echt lelijk....
Joke, ik vind echt supervet :D ik zie alleen een beetje bij het glaasje dat je gespoten hebt een sinaasappelhuidje. Achja 1x vallen en je kan toch opnieuw beginnen.
Succes!
 
Vandaar dat ik het niet zo nauw heb genomen met schuren :p Wilde er niet al teveel werk in steken omdat het bij de 1e beste val waarschijnlijk toch helemaal beschadigd is. En van een afstandje zie je er niets van :p

Maar bedankt! :#
 
Mwa dat valt reuze mee. Er zit een vrij zacht stuk in, maar ook wat hardere stukken (het witte gedeelte is vrij dun).

Maandag komen ze trouwens als het goed is mijn frame ophalen. Zondag ga ik een nieuw frame ophalen bij Bart Klazen en vast alles overzetten samen met een maatje van me.

Heb nog een lijstje gemaakt met spullen die ik nog meer nodig heb die Bart misschien ook heeft liggen, kan ik dat gelijk meenemen en is hij d'r ook van af :p

Op mijn meter kan ik op 2 plaatsen de temperatuur meten. Zou ik als extra tussen de leidingen ook een temperatuursensor plaatsen ? Of is dit helemaal niet nodig, en is in de kop meten voldoende.
 
Mwa dat valt reuze mee. Er zit een vrij zacht stuk in, maar ook wat hardere stukken (het witte gedeelte is vrij dun).

Maandag komen ze trouwens als het goed is mijn frame ophalen. Zondag ga ik een nieuw frame ophalen bij Bart Klazen en vast alles overzetten samen met een maatje van me.

Heb nog een lijstje gemaakt met spullen die ik nog meer nodig heb die Bart misschien ook heeft liggen, kan ik dat gelijk meenemen en is hij d'r ook van af :p

Op mijn meter kan ik op 2 plaatsen de temperatuur meten. Zou ik als extra tussen de leidingen ook een temperatuursensor plaatsen ? Of is dit helemaal niet nodig, en is in de kop meten voldoende.

In de kop meten is voldoende, eventueel kun je ook nog de uitlaat temperatuur meten. Tot Zondag!!
 
Stage 6 / Koso db-02r teller, soort stekkers zal ik morgen even foto van plaatsen. Misschien dat uitlaat wel handig is ja, ga ik nog even over nadenken.
 
Wat voor gashendel gebruiken jullie ? Ik had van Estefano een gelagerde Domino snelgas hendel gekocht maar als ik die op mijn stuur zet op wat voor manier dan ook, kan de stuurkap die aan de binnenkant erop komt niet meer erop..
 
ik gebruik ook idd een standaard gashendel dit werkt net zo goed als de snelgashendel die ik op men sr heb gehad.

ziet er top uit veel suc6 ermee!

gr sander
 
Back
Top