This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Njah het is altijd zo.... ik ben zelf Antiliaans/Indonesisch/Arabisch/Engels/NLs jah weet het ben aardig wat

Maar een voorbeeld wat mij overkomen is: Eeen NL maat van me had ruzie met 3 van die Marokannen njah en ik zag dat dus ik erop af njah daarna wouden ze geen ruzie meer etc etc zo dikke lulverhaal zoals altijd erheen mjah....
Kan zijn dat het door mn afkomst is of door dat ik zo groot ben , Ik laat me niet de gek aansteken door zon marokaan... dag ze mogen wel met hun familie komen, ze doen net alsof wij geen families hebben :|.
Mjah hoop dat het ooit nog een vredig land word
 
Mag ik heel ff snel tussendoor opmerken dat ik ook genoeg irritante 'echte' (dus blanke) Nederlanders om me heen zie? Die dus dom lopen uitlokken etc... Het zijn echt niet alleen de allochtonen, besef dat wel.

Laatst: ik neem op de fiets een bochtje wat vaag omdak wat hard fietste, komen me 2 jochies op 1 fiets tegemoet. Gastje achterop heel stoer toen ik al voorbij was roepen: Hej kankerlijer, kijk uit anders trap ik je op je bek!... Ik wilde bijna reageren, maja, ik ben dan verstandig en lach om zoveel domheid.
 

tuurlijk heb je die maar ik ze veel minder hoor !
 

Nou, als ik zelf ruzie heb buitenlanders kijk ik meestal ook uit . Voor je het weet heb je de hele familie achter je aan. Maarja niet iedereen is zo groot EN buitenlander. Maar dat hoef ik ook niet te zijn, want je leeft toch niet voor ruzie.
 
Originally posted by Gijs
Staat diezelfde mongool langs de weg , loopt ie tov de weg op , alsof ik ik ga remmen ofzo :|
Gas bij , turk bijna aangereden
Komop , ik ben geen kind van 10 die je een rol drop ofzo afneemt


Ik ben zelf half buitenlands en heb ook een schijthekel aan dat ruige gedrag. Ik was een keer aan het bezorgen(chinees) en ik reed door groen en zag een of andere fashionturk(mooi bedacht trouwens) door het rode licht lopen. Ik heb hem met een gangetje van 25 a 30 aan gereden. Want hij keek heel stoer en dacht dat ik wel zou remmen 8) Mooi niet dus. Een motoragent had het gezien en zei dat ik in principe fout zat maar hij gaf me wel gelijk. Verder dus geen gezeik mee gehad. Ik ben zelf ook wel geflikkerd door die klap van het raken van die turk maar dat boeide niet. Het gaf me wel een kick!!!
 
Is misschien niet slim, maar ik ben niet van de messen ed.
Wat dat betreft ben ik van "de oude stempel": met blote vuisten


maar jij kan het mischien wel eerlijk doen maar het is de vraag of de ander het ook doet en dat doen ze tegenwoordig niet haast niet meer.
 
EN die groep noemen wij.... de KAMPERS, de WERKLOZEN of de ACHTERBUURTBEWONERS ... amen


geen kampers reizegers en je hebt de semie's die zijn het ergst want die lui doen altijd poopie joopie
 

Dus als ik iemand erop wijs dat eikels van de bomen vallen zoek ik meteen ruzie en mag ik de teirng in getrapt worden en neergestoken worden.

knappe beredenering, maar zo kun je het ook zien.
 
Wat ik eigenlijk wil zeggen is het volgende.
Als je laat zien dat ze je wat kunnen flikken ben je het haasje. Je moet het dus hard tegen hard spelen. En het beste is gewoon om eerder te slaan dan zij. Men zegt niet voor niets dat de eerste klap een daalder waard is! Zo heb ik het ook altijd gedaan...
Maar eigenlijk is het wel te gek voor woorden natuurlijk.
Vooral die nep maroks zijn echt te erg man!!!!
Die heb ik ook weleens goed geklapt. Geeft wel veel voldoening om zo iemand te slaan. Dan zijn ze meteen stil.
 
ok, ik vind dit echt een triest verhaal... ik mag nix over dat soort gasten meer zeggen omdat ik al meerdere waarschuwingen heb gehad van scooterforum maar je weet denk ik wel wat ik wil gaan zeggen.... ik las net dat nederlanders gewoon in actie moeten komen tegen dat soort tuig ik maak me daar echt heel druk om terwijl het helemaal nix helpt ofsow want de nederlandse staat doet er toch nix tegen en ja iedereen is 's nachts of zelfs overdag veel banger als je de hete knoflook adem in je nek voelt of als je ineens 2 boze ogen je ziet aankijken terwijl een nederlander je 9 van de 10 keer gewoon normaal aankijkt. kortom als er een netwerk van nederlanders zou ontstaan die dat soort tuig terug schoppen waar ze vandaan komen (en niet al die gasten zijn zo he) dan zou ik (en vele anderen) er zeker bijgaan om dit soort tuig te bestrijden want het kan zo gewoon niet langer, nou sterkte met je hoofd en reageer maar op wat ik net heb gezegd zoals jullie erover denken laters
 
Originally posted by RedHat
Dus als ik iemand erop wijs dat eikels van de bomen vallen zoek ik meteen ruzie en mag ik de teirng in getrapt worden en neergestoken worden.


Jij was zeker niet erg goed in 'begrijpend lezen' op de basisschool? :|