Originally posted by Opzorp
Ik noem de meeste Londale knakkers ook nep racisten. Ze doen zich voor als racisten, ze denken dat ze racist zijn, maar ze snappen der geen moer van en weten niet waar ze mee bezig zijn. Nep racisten in mijn ogen
Hoop ik dat je mij niet als zo`n loser beschouwt...
Allereerst sterkte voor de topicstarter, zoiets meemaken is gewoon kut.
Over irritante buitenlanders,Nederlanders, Lonsdale-gasten en wat je ook nog meer kunt bedenken, denk ik hetzelfde...optiefen, simpel zat. Iedereen die `s avonds nog laat op straat hangt in groepjes en mensen lastig valt, ongeacht of t nou maroks/turken of nederlanders zijn, die mensen moeten aangepakt worden.
Over het feit dat Nederlanders `mietjes` denk ik hetzelfde. Ik merk t ook TE vaak bij mezelf. Gewoon puur om geweld te voorkomen, terwijl ik van binnen gewoon sta te koken van woede. Tuurlijk sla ik t liefste, mja helaas heb je daar meestal al vrij snel weer spijt van. Ik heb t vaak genoeg geprobeerd en gelukkig ben ik er meestal goed van afgekomen, maar t kan ook fout(er) aflopen...
Tis ook gewoon onzin dat je bang zou zijn in je eigen land, voor wie dan ook, maar t is niet voor iedereen makkelijk om te laten merken dat je niet bang bent...zelf ben ik overigens ook geen imposante verschijning, mja misschien moet je net zo stoer gaan kijken als `hun` dan :s
Dit is dus niet racistisch, ik denk zo over iedereen waar ik of anderen last van hebben...
Als laatst wil ik nog even kwijt wat ook meteen de reden is voor mijn reactie hier:
Mensen die Lonsdale dragen zijn niet allemaal fout, die gasten die constant of feesten met de rechterhand in de lucht staan vind ik ook ontzettend fout. Ik draag t zelf al zolang dat ik niet eens meer weet hoe lang, voor mij is t slechts (net zoals Australian/Cavello dat was en is) iets om je als `gabber` te uiten...Staat er n beetje vaag, maar kon ff zo snel niks anders verzinnen.
Tot slot:
Niet alle marokkanen etc zijn slecht, de slechten verpesten t voor de goeie etc etc...
Zo is t met alle bevolkingsgroepen in Nederland en wat we met de hele problematiek er om heen aan moeten weet ik helaas ook niet...