Das meestal met kroegen, de uitsmijter vraagt alleen ID als ie je wat jong vind lijken
Originally posted by Ties
Mag ik heel ff snel tussendoor opmerken dat ik ook genoeg irritante 'echte' (dus blanke) Nederlanders om me heen zie? Die dus dom lopen uitlokken etc... Het zijn echt niet alleen de allochtonen, besef dat wel.
Laatst: ik neem op de fiets een bochtje wat vaag omdak wat hard fietste, komen me 2 jochies op 1 fiets tegemoet. Gastje achterop heel stoer toen ik al voorbij was roepen: Hej kankerlijer, kijk uit anders trap ik je op je bek!... Ik wilde bijna reageren, maja, ik ben dan verstandig en lach om zoveel domheid.
Originally posted by Zipaman
Njah het is altijd zo.... ik ben zelf Antiliaans/Indonesisch/Arabisch/Engels/NLs jah weet het ben aardig wat
Maar een voorbeeld wat mij overkomen is: Eeen NL maat van me had ruzie met 3 van die Marokannen njah en ik zag dat dus ik erop af njah daarna wouden ze geen ruzie meer etc etc zo dikke lulverhaal zoals altijd erheen mjah....
Kan zijn dat het door mn afkomst is of door dat ik zo groot ben , Ik laat me niet de gek aansteken door zon marokaan... dag ze mogen wel met hun familie komen, ze doen net alsof wij geen families hebben :|.
Mjah hoop dat het ooit nog een vredig land word
Originally posted by Gijs
Staat diezelfde mongool langs de weg , loopt ie tov de weg op , alsof ik ik ga remmen ofzo :|
Gas bij , turk bijna aangereden
Komop , ik ben geen kind van 10 die je een rol drop ofzo afneemt
Originally posted by Pronk
woooooooooooow chill out man! Tering he Ik zeg alleen dat ik ze wel mag omdat ik ze toevallig ken! Ik vindt ook dat alle kampen opgerold moeten worden om de redenen die jij geeft, helemaal mee eens. Het zijn over het algemeen genomen ook een stelletje kansloze figuren, ik probeerde degene waar ik op quote alleen ff duidelijk te maken dat hij beter geen ruzie kan gaan zoeken met kampenaren
maar zoals je al zei, dit is geen kamp-sjakies-discussie...ohwja...en als er hier mensen van het kamp zijn, sorry...maar zo denk ik er over, en ik weet dat ze ook chill kunnen zijn, bla bla bla
Originally posted by RedHat
Dus als ik iemand erop wijs dat eikels van de bomen vallen zoek ik meteen ruzie en mag ik de teirng in getrapt worden en neergestoken worden.
hmmm je kan het op 2 manieren intrepeteren. Sorry.Originally posted by Pronk
Jij was zeker niet erg goed in 'begrijpend lezen' op de basisschool? :|