Tezzaahh said:En niet gelijk weglopen ook al heeft ze een vriend.. je kan altijd nog vrienden worden!
vrienden worden is voor meisjes/homo's :#Tezzaahh said:En niet gelijk weglopen ook al heeft ze een vriend.. je kan altijd nog vrienden worden!
MachoMan:LJules said:vrienden worden is voor meisjes/homo's :#
lord_rene99 said:Het is geen kwestie van niet durven. alleen in het begin een gesprek aanknopen vind ik af en toe lastig. Ben gewoon iets meer verlegen af en toe.
Frankz0r said:my idea
je stapt toch niet op een dame af omdat je vrienden wilt worden ?
JE WILT 'R PIK GEVEN !
Frankz0r said:ehm... weet niet zeker of ik 'm goed begrijp...
je wilt dat meisje dus laten denken dat zij toch te knap is voor een openingszin van jou ofzo ?
nja, tis gewoon zo; ik ga geen hele avond met een meisje praten waarvan ik weet dat ik hoogstens vrienden kan wordenLycorda said:MachoMan:L
/edit: omg het puberaal testosteron bast weer los
Tezzaahh said:Gewoon over koetjes en kalfjes praten.
Buiten: "lekker weertje he.." "wat ga je morgen doen?.. (niks) oh zullen we iets gaan doen oid"
Binnen: "vind je het ook zo saai/gezellig hier"
omfg
PvdH said:Hey Tezzaahh wat ga je morgen doen? niks? Zullen we iets gaan doen?
lord_rene99 said:meestal probeer ik eerst wat te lachen en wat oogcontact te maken. werkt dat, dan stap ik er meestal wel op af.
die 1e zin van je maar eens proberen als ik iemand tegen kom.
Tezzaahh said:En dan maar hopen dat je niet op een arogante bitch ben afgestapt.. die je arogant aankijkt als je die zin verteld
Slome said:Verspilde moeite PvdH, achteraf zie je in dat ze gewoon geen fuck waard is...
Slome said:Verspilde moeite PvdH, achteraf zie je in dat ze gewoon geen fuck waard is...