meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Ik heb nog even B&W van gisteravond gekeken en zag wat die agent zei over die kleine misdrijven en dat ze daar niks aan kunnen doen.

Wat als de politie nou al die kleine dingen in kaart brengt ipv alleen de grote, en dan als ze meer dan een x aantal kleine overtredingen hebben gewon de cel in.. Leek mij best een goed idee, weet niet of het mogelijk is?

Want als ze alleen de grote misdrijven in kaart willen brengen heeft het natuurlijk veel minder nut, want het zijn juist die kleine dingen die het doen :P
 
Originally posted by mhr_rox
ok, ik vind dit echt een triest verhaal... ik mag nix over dat soort gasten meer zeggen omdat ik al meerdere waarschuwingen heb gehad van scooterforum maar je weet denk ik wel wat ik wil gaan zeggen.... ik las net dat nederlanders gewoon in actie moeten komen tegen dat soort tuig ik maak me daar echt heel druk om terwijl het helemaal nix helpt ofsow want de nederlandse staat doet er toch nix tegen en ja iedereen is 's nachts of zelfs overdag veel banger als je de hete knoflook adem in je nek voelt of als je ineens 2 boze ogen je ziet aankijken terwijl een nederlander je 9 van de 10 keer gewoon normaal aankijkt. kortom als er een netwerk van nederlanders zou ontstaan die dat soort tuig terug schoppen waar ze vandaan komen (en niet al die gasten zijn zo he) dan zou ik (en vele anderen) er zeker bijgaan om dit soort tuig te bestrijden want het kan zo gewoon niet langer, nou sterkte met je hoofd en reageer maar op wat ik net heb gezegd zoals jullie erover denken laters

Jezus kerel, jij hebt een probleem man8P

Misschien is Prozac een oplossing?
 
Originally posted by Hilly
ik vind je maar nutteloos bezig dan. Net alsof je als het er ooit op aankomt zoveel aan gaat hebben.
Als er gevochten word zijn er altijd zoveel omstandigheden die je van te voren toch nooit kan weten.
En aan vechtervaring heb je dan meer dan aan kracht, en ja of je die nou wil opdoen :rolleyes:

persoonlijk vb:
Ik ben zelf 2 meter lang en redelijk breed maar b.v DvO is zeker sterker dan me. Toch zullen ze eerder ruzie zoeken met hem dan met mij. domheid?

Maargoed, als jij je er zelfverzekerder door voelt moet je het vooral doen.

Ik weet niet of ik me ook aangesproken moest voelen maar ik train dus echt niet om bijeen gevecht sterker te zijn ofsow. :P Gewoon om er beter uit te zien, betere conditie en meer kracht ...
 
Originally posted by mhr_rox

als je de hete knoflook adem in je nek voelt of als je ineens 2 boze ogen je ziet aankijken

whahahahahaha HEte Knoflook Adem :D

dat moet een shoarma bakker zijn :D
 
ooohja buitenlanders zeggen toch dat we discriminerend zijn als we bijv hardcore luisteren of NL talig muziek

of trots zijn op ons land en omdat je trots bent dat je NL bent

of als je met een NL vlag rond loopt

nou hun schelden ons NEderlanders vaker uit dan wij hun

bij hun is het meer
check die kenker kaas of bleekscheet of kenker nederlanders
etc noem maar op en hun worden juist niet aangesproken omdat ze aan het discrimineren zijn

oohja wat ik zo erg vind is TMF lijkt net zo discriminerend wat voor muziek zie je daar alleen maar??? ''neger'' muziek sorry dat ik het zo noem
 
Originally posted by Oom Agent

oohja wat ik zo erg vind is TMF lijkt net zo discriminerend wat voor muziek zie je daar alleen maar??? ''neger'' muziek sorry dat ik het zo noem

TMF discriminerend. Alsjeblieft wat een onzin lul jij. Zeg dan niks :|
 
Originally posted by Oom Agent
ooohja buitenlanders zeggen toch dat we discriminerend zijn als we bijv hardcore luisteren of NL talig muziek

Ik luister nu naar Nederlands talige 'negermuziek' wat ben ik dan?
 
Stel je nie zo aan, t valt in principe wel mee van de "neger'' muziek hoor...
alleen als je er erg op gaat letten dan valt t je op.. als ik alleen ga letten op de k*t nummers (voor mijn doen dan) dan komen er ook veel nummers langs...:|

Edit: om verwarring te voorkomen; dit was bedoeld voor Oom Agent...
 
Het is en blijft een probleem:|

Ik heb ook welis last van die kutventjes op school. 1 xtje liepen er 3 van die 13/14 jarige ********marokaantjes op een rij onder het motto: Die hollanders gaan wel een de kant (liep samen met klasgenoot), mjah verkeerd gegokt... 1 vd ventjes ging bijna tegen de vlakte omdat ik per ongeluk met mijn elleboog tegen zijn bovenkant aanliep :D Opeens komt ie met zijn vriendjes achter mij en klasgenoot aan om ons te "waarschuwen", we begonnen allebei hard te lachen en opeens waren ze weg :D
 
'Het wordt steeds gekker! hier in deventer hebben ze zelf een moskee!!! maar volgens mij zijn de al meer buitenlanders dan echte blanke Hollanders! het wordt tijd voor een 2de Pim!!
 
dat verhaal van chezzmo doet me denken aan wat k ook tijdje geleden had samen met iemand anders...

'jongetjes' waren wel iets ouder, iets van 16 ofzow, maar ook breed lopen midden op de weg, en ik was samen met een vriend aan t fietsen, ik rijd er dus dwarsdoorheen gozertjes, k raak er alleen eentje tegen ze schouder aan.
alleen die andere gozer was op een mountainbike die ragde dus eff lekker lomp tussen de benen van zo'n marokkaantje, haha je had em moeten zien weg lopen...Auwz..:)
 
Last edited:
Mijn mening over deze mensen zal ik maar niet te veel ventileren hier, maar ik mag 'ze' ook niet. Hoewel ik natuurlijk nu al weer de fout inga door ze te generaliseren. Er is gewoon een groep die het voor de rest verziekt en die groep moet je aanpakken. Ik heb er in het dagelijks leven gelukkig weinig mee te maken, waar ik woon, wonen niet veel van die raddraaiers. De mensen die hier wonen en van buitenlandse afkomst zijn, zijn over het algemeen al jaren hier, hebben een normale baan en gedragen zich in geen enkel opzich anders dan normale Nederlanders. Echt ver hoef ik het echter niet te zoeken om van die figuren te vinden. Als ik op een donderdag of vrijdagavond ga winkelen in Middelburg/Vlissingen kan ik me echt kapot ergeren aan die hangfiguren, van die kansloze debieltjes die iedereen vies aankijken en zodra je terugkijkt heb je ruzie.
Zo heb ik het ook al een keer gehad dat ik wat te vroeg was voor naar de trein te gaan, ik loop nog wat door de stad en ja hoor, wie kom ik tegen, 2 'zwarten' (ik noem het hier zwarten omdat ik geen enkel idee heb uit welk land ze afkomstig zouden kunnen zijn en ze volgens RGB kleurcodes richting de 0-0-0 gaan). Deze twee figuren had ik net de zaterdag ervoor ruzie mee gehad omdat ze met 10 man een maat van me wilden gaan bewerken. Daar sta je dan, in je eentje met een tas vol studieboeken tegen twee gasten. Gelukkig kwamen er net twee stadswachten aan die ook wel door hadden dat wij niet uit vriendschap stonden te converseren :rolleyes:
Afgelopen zaterdag was het ook weer feest, gezellig op stap, geen enkele reden om ruzie te zoeken. Beetje aan het praten met een knap meisje, ja hoor, opeens een maroc naar je toe of ik dat meisje met rust wilde laten. Ik was me van geen kwaad bewust, dus ik keek hem wat verbaasd aan. Toen werd ie gelijk kwaad. Dat meisje zei nog dat hij zich er niet mee moest bemoeien en rustig moest blijven. De maat was bij mij toen ook wel vol, dus ik zeg als je nou niet heel vlug opsodemieterd trap ik je van de trap naar beneden, niet in de gaten hebbend dat zn maat achter me stond, dus die moest zich er ook nog mee bemoeien en ja hoor t was al weer bijna vechten. Uiteraard twee tegen een, maar gelukkig kwam daar net de portier, formaat 3 bij 3 aanlopen en was het probleem ineens opgelost.
Dit zijn allemaal nog relatief kleine dingen, als ik Rotterdam ofzo kom, is het allemaal nog veel erger. Daar heb ik ook al genoeg gezien met kansloze jongeren.

Kut zeg ik heb het al weer niet voor elkaar gekregen geen te lang verhaal te typen. Misschien zit de frustratie diep 8P
 
Originally posted by Vassago
hij heet nog altijd chezzmo hoor :P

me geheugen gaat nu al achteruit..8P
daarboven had k de naam gelezen, en welke naam zet ik neer..!?|(

maar gelukkig is er de Edit knop..:D
 
het wordt weer tijd voor knokploegen.. kende ook een man van me vakantie zo een reisleider. een oorlogsveteraan. Hij zij ja we zijn met een groepie van acht en als er 1 iets ziet waneer hij in zen eentje is en hij wordt uitgescholden door die kut marokanen ofzo.. dan gaan ze met ze 8 naar die gasten toe en trappen ze ze helemaal in elkaar.. er zouden meer van deze groepen moeten zijn..
 
Ik las vanochtend de krant en daar stond wel een leuk stukje in.
(Eindhovens Dagblad)

'Nederland heeft te veel allochtonen'
Vrijdag 24 oktober, DEN HAAG - Bijna de helft van de allochtonen in Nederland vindt dat er hier te veel allochtonen zijn. Dat blijkt uit de Rapportage minderheden 2003 van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP). Bij de autochtonen deelt 65 procent de mening van de allochtonen.



De rest van het verhaal is niet interessant maar toch grappig dat zo'n groot deel van de allochtonen dat vindt.
 
Originally posted by Glenn
weetje hoe mooi turkijk is :P


maare het gebeurd niet in alleen in NL hoor..
op vakantie in frankrijk liepen we met een magtig mooi meisje.
komen we langs stelletje apen..

eeeey chika chika !!!!

zeiden ze..
kom op.. wees een vent.. |(
gasten hebben geen styl gewoon..


Ze hebben totaal andere normen en waarden dan ons...Vrouwen zijn minderheden in hun cultuur. Hier in NL ligt dat gewoon heel anders.
Ik vind dat als je hier komt wonen dat je je ook aan moet passen aan de Nederlandse normen en waarden, lukt je dat niet dan ga je maar terug naar de grot waar je vandaan kwam.

Ps. Ik ben geen racist, mijn moeder is zelf ook buitenlands, dit is puur en alleen hoe ik erover denk [mening dus]. Voor de rest ben ik het er redelijk mee eens wat hier in het topic wordt gezegd.
 
Back
Top