Meisje (17 jaar) overleden in coma.

ze werd donderdag avond inderdaad een beetje grieperig.
vrijdag s'avonds hadden ze thuis een verjaardag. daar werd ze al een beetje misselijk en buikpijn. ze dachten zelf dat het een griepje was aangezien ze ook koortsig was.

later op de avond begon ze te ijlen, was in de war met de dagen en kreeg allemaal smsjes van mensen die ze dacht nieteens te kennen. daarop is ze in bed gaan liggen en gewoon in slaap gevallen.

haar moeder is rond half 9 zaterdag morgen op haar kamer wezen kijken. en ze dacht dat ze eindelijk lekker sliep, dus heeft haar laten liggen. tegen half 2 was ze echter nogsteeds niet wakker. haar moeder is weer gaan kijken en trof haar aan met schuim rond haar mond en blauwe vlekken/bloeduitstortingen op haar gezicht. ze probeerde haar wakker te maken maar dat lukte niet. ambulance is gekomen en ze is meteen doorgegaan naar het ziekenhuis.

daar hebben de artsen alles onderzocht wat er te onderzoeken viel.. en konden ook alles doorstrepen. het enige wat ze hadden kunnen doen is een CT-scan maken. maar omdat haar toestand zó kritiek was hebben ze dat niet gedaan. het enige wat de artsen nu kunnen verzinnen is een foutje/ontsteking in de hersenstam.


meer weet ik ook niet op het moment. en vind dit ook niet de tijd om het te vragen.
 
BojT said:
ze werd donderdag avond inderdaad een beetje grieperig.
vrijdag s'avonds hadden ze thuis een verjaardag. daar werd ze al een beetje misselijk en buikpijn. ze dachten zelf dat het een griepje was aangezien ze ook koortsig was.

later op de avond begon ze te ijlen, was in de war met de dagen en kreeg allemaal smsjes van mensen die ze dacht nieteens te kennen. daarop is ze in bed gaan liggen en gewoon in slaap gevallen.

haar moeder is rond half 9 zaterdag morgen op haar kamer wezen kijken. en ze dacht dat ze eindelijk lekker sliep, dus heeft haar laten liggen. tegen half 2 was ze echter nogsteeds niet wakker. haar moeder is weer gaan kijken en trof haar aan met schuim rond haar mond en blauwe vlekken/bloeduitstortingen op haar gezicht. ze probeerde haar wakker te maken maar dat lukte niet. ambulance is gekomen en ze is meteen doorgegaan naar het ziekenhuis.

daar hebben de artsen alles onderzocht wat er te onderzoeken viel.. en konden ook alles doorstrepen. het enige wat ze hadden kunnen doen is een CT-scan maken. maar omdat haar toestand zó kritiek was hebben ze dat niet gedaan. het enige wat de artsen nu kunnen verzinnen is een foutje/ontsteking in de hersenstam.


meer weet ik ook niet op het moment. en vind dit ook niet de tijd om het te vragen.

Dit verhaal klopt volgens mij zo ongeveer wel , van wat ik van vriendinnen en vrienden heb gehoord, alleen dat ze niet wakker te krijgen was klinkt me onbekend in de oren
 
Ik vind dit een zwaar scary verhaal, aangezien een hele goede vriendin van mijn vriendin, dus ook een erg goed bekend persoon bij mij. Nu al 7 weken zelf in coma ligt! Is toch wel scary om dit dan te lezen!

Verder gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!

Mvg Roel
 
bojt, maserati, e.a. mensen die haar kennen ga er niet over piekeren.
praat er met mensen over, zoek veel afleiding als het je bezighoud.
17 jaar...dan sta je aan de kracht van je leven en dan is het zo ineens over.
ksnap t soms egt niet meer...
 
Denkend dat ik geen idee had om wie het ging..schrok ik toen ik de foto zag. Niet dat ik haar echt kende, maar ik ben heel erg geschrokken omdat ik wel degelijk weet wie ze is/was. Het blijft verschrikkelijk dit, ik zal sowieso even wat achterlaten in het condoleance register. Sterkte aan familie en vrienden.
 
Ik ken nog wel een drama. Oude vriendin van mijn vriendin kwam vrijdags thuis na een drukke week. Ze had enkel een beetje hoofdpijn en ging daardoor vroeg naar bed. Zaterdagochtend werd ze niet meer wakker, zondagochtend was ze dood.

Ik weet niet precies meer wat ze had. Ik dacht hersenvliesonsteking. Maar dan denk je toch als je dat hoort: Het kan zomaar voorbij zijn.

Het motto 'Carpe Diem' blijft je dan wel bij. Iedere dag is er weer 1 en geniet ervan!!

Groet
 
Boj, het verhaal over het meisje komt me niet bekend voor. ik neem aan dat het iemand uit onze buurt is? wel weer een shit verhaal inderdaad!!!

En het verhaal over de zelfmoord... ja ik kende hem ook. Het is inderdaad niet te geloven zoiets! Het rotste voor de familie en zijn vriendin lijkt me nog dat er zoveel versies van de reden rondzwerven. Bijvoorbeeld hoorde ik gister dat zijn verkering niet uit was, in de krant stond ook een advertentie van haar waaruit dat niet op te maken was... maar dat is hier niet belangrijk. Het is gewoon zwaar fucked up!

Op deze momenten besef ik me altijd hoe vaak dit soort vreemde dingen al voor zijn gekomen op mijn (onze) jonge leeftijd in mijn (onze) omgeving!
Ik zit zelf soms te tobben en te nukken dat ik een jaar studievertraging heb ... op deze momenten bedenk ik me dan dat ik niks te klagen heb en er fucking hard voor moet gaan om alles te bereiken dat ik wil.

gecondoleerd!

EDIT: ik ken haar niet persoonlijk inderdaad maar inderdaad een bekend gezicht van het uitgaan geloof ik... sterkte aan iedereen die deze mensen kent!
 
Elwood. said:
:O

Gister is er een meisje van mijn school voor de trein gesprongen.. Ze woonde in Hengelo, en zat bij ons in 4havo:(
Hoorde het van adriaan.. tijdens klassenuitje bij de film weg gelopen en voor de trein gesprongen ofzo? ;(...
 
Ja, ze hadden idd klassenuitje, weet alleen niet of ze tijdens de film is weggelopen. Meisje was 17, weet alleen niet wie het is. Als ik een foto zie ken ik haar wel denk ik:(
 
Alsof de chaos nog niet compleet is.. Krijg ik vandaag van een ander oud klasgenootje te horen dat een oud klasgenootje al een tijdje een tumor in haar nek heeft :X... Wat is dat tegenwoordig :( :( :(
 
Back
Top