Meisje (17 jaar) overleden in coma.

Zijn Idd. behoorlijk Fucked Up dingen :( , en waarom het hun of je dierbare moet overkomen weet maar 1 iemand...
Iig Sterkte kerel
 
BojT said:
ik geef je volkomen gelijk. meest laffe uitweg in mijn ogen. maar of het de enige uitweg is? lijkt me niet.

ikzelf ben ook heel nuchter ingesteld qua dat soort dingen. van vroeger uit al geleerd: al is de nacht nog zo donker, de zon zal altijd weer opkomen.

niet alleen de machinist. denk aan zijn vriendinnetje... die min-of-meer een oorzaak is. maar wat moet je ermee? als hij dat ziet als een uitweg.. tsja, ik weet het ook niet meer op dit moment ;(


Erik, sterkte jonge :henko:

Mijn pa is zelf machinist en heeft het al vaak mee gemaakt,sommige mensen waarbij het gebeurt worden zelf ook depressief.

Sterkte iedereen die 1 van de 2 mensen kende
 
Slidon said:
Kende haar ook viavia, damn hoorde het gisteren met uit gaan.
Schrik je echt wel ff van, sterkte aan familie, vrienden en kennisen
inderdaad.. ik hoorde het gisteren ook. maar toen ging het eigenlijk het ene oor in andere oor uit. een uur later besefte ik ineens WAT ik wel niet te horen had gekregen..... ;(

Thnx iedereen :*
 
Echt raar man.. Het ene moment lees ik dit topic en krijg er al een naar gevoel bij, maar nu er steeds meer mensen online komen op MSN verspreid het verhaal zich en blijkt dat veel van mijn vrineden en vriendinnen haar ook erg goed kenden
 
Erg klote, sterkte aan alle mensen die haar en hem kenden.

Zelfmoord is misschien egoistisch, vooral door voor een trein te springen maar ik denk dat sommige mensen zo erg hun problemen verdringen en dus de schijn ophouden zo erg lopen te malen in hun hoofd dat ze als ze die trein zien in een impuls ervoor springen.

Denk ook dat zijn ex-vriendin zich vreselijk moet voelen op dit moment, hopelijk gaat ze zich niet al te schuldig voelen.
 
SiRoj said:
Echt raar man.. Het ene moment lees ik dit topic en krijg er al een naar gevoel bij, maar nu er steeds meer mensen online komen op MSN verspreid het verhaal zich en blijkt dat veel van mijn vrineden en vriendinnen haar ook erg goed kenden

Ik kon de naam eerder niet plaatsen, maar weet nu dat het een erg goede vriendin was van een goede vriendin van mij.. Fuck hey, dit is echt raar
 
Back
Top