meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Mjah heb zelf niet zoveel probelemen met buitenlanders, mjah ben niet echt de kleinste/smalste. En ik denk dat ik ook wel een redelijke uitstraling heb van raak me met 1 vinger aan en ik maak je af tegenover van die "stoere" allochtonen. Ben ook echt niet van plan om, mocht er iets gebeuren, nix te doen. Dan maar paar klappen. En al zijn ze met veel, ik kom weer terug net zolang tot ze optieften. :) Jammer dat er inderdaad genoeg mensen zijn die dit simpelweg niet durven en ik kan er best begrip voor opbrengen. Bovenal waarom zou je het moeten durven, ze horen zich fatsoenlijk te gedragen ...

Ik zat trouwens net op dat Marokaanse forum een beetje rond te kijken en kwam in een topic terecht met een krantenartikel. Het ging over een bijeenkomst in Rotterdam over de integratie. Er werd dus gewoon letterlijk door allochtone personen gezegd dat het hoog tijd werd dat de Nederlanders maar is gingen integreren. Komop zich waar gaat het nu helemaal heen. Lijkt me duidelijk dat alle niet-Nederlandse personen zich gewoon zo moeten aanpassen dat alles wat ze doen binnen de (grond)wet valt klaar. Dan heeft ook niemand meer last van ze ...

Owjah Mendo jij moet echt caberatier gaan worden ofsow. :P Die uitspraken. 9||6

edit/
BTW Marokaanse meisjes kunnen ook zwaar irritant zijn jah, maar bij hun is het probleem over het algemeen minder dan bij jongens.
Heb vorig jaar bij mun school toch wel 2 Marokaanse meisjes elkaar met bakstenen te lijf zien gaan. :#
 
Conclusie: Zoals meneer agent al zei in de show van B&W... Ze kunnen gewoon nix doen tegen kleine overtredingen zoals schelden en intimideren.. en dat hebben die kleine maroc's door!
 
ik vind je maar nutteloos bezig dan. Net alsof je als het er ooit op aankomt zoveel aan gaat hebben.
Als er gevochten word zijn er altijd zoveel omstandigheden die je van te voren toch nooit kan weten.
En aan vechtervaring heb je dan meer dan aan kracht, en ja of je die nou wil opdoen :rolleyes:

persoonlijk vb:
Ik ben zelf 2 meter lang en redelijk breed maar b.v DvO is zeker sterker dan me. Toch zullen ze eerder ruzie zoeken met hem dan met mij. domheid?

Maargoed, als jij je er zelfverzekerder door voelt moet je het vooral doen.
 
Originally posted by Zevenhuizen
ik ga vaak naar amsterdam/ rotterdam uit om te stappen.. b.v naar now&wow enzo.. daar komen echt kapot veel donkere peeps halfbloedjes enz enz.. nog nooit ruzie gehad met een donker persoon daar.... iedereen is gewoon relaxt en je merkt echt geen agressiefe sfeer... iedereen heeft respect.

Hehe, tot je verder dan de marnixstraat bent, boi ;)
 
ik vind het kansloosch om een wapen op zak te hebben als je b.v. uitgaat...

wél is het tof voor de heb, met vergunning dan :)
Schietclub or whatever is tof...

Maar het mindere is, dat meer mensen denken zoals M.WRC...en dat je met je 'oude stempel' jammer genoeg in de minderheid zult zijn...
 
Originally posted by Hilly
ik vind je maar nutteloos bezig dan. Net alsof je als het er ooit op aankomt zoveel aan gaat hebben.
Als er gevochten word zijn er altijd zoveel omstandigheden die je van te voren toch nooit kan weten.
En aan vechtervaring heb je dan meer dan aan kracht, en ja of je die nou wil opdoen :rolleyes:

persoonlijk vb:
Ik ben zelf 2 meter lang en redelijk breed maar b.v DvO is zeker sterker dan me. Toch zullen ze eerder ruzie zoeken met hem dan met mij. domheid?

Maargoed, als jij je er zelfverzekerder door voelt moet je het vooral doen.

Neenee marc, want jij bent van alle markten thuis boi, niemand weet precies wat je bent dus blijven ze van je af :)
 
Originally posted by Vassago
ik vind het kansloosch om een wapen op zak te hebben als je b.v. uitgaat...

Lijkt me uberhaupt een beetje dom want bij de meeste gelegenheden wordt je behoorlijk gefouilleerd (dat is hier zo tenminste..). Verwonder me altijd weer hoe erg die security gastjes met een smint doosje kunnen kloten :)..

Verder vraag ik me of het nut heeft om een mes te dragen? misschien geeft het je meer zekerheid maar voor mij zou het daar op houden. Ik zou namelijk niet snel een mes (durven) gebruiken..
 
Mja, in een kroeg eerst bij ons...

komt er een kamperboi naast me staan, die ik vaag ken...zegt tie"
moet je kijken joh, laat tie ff een half slagersmes zien!" :?

Zoiets bedoel ik, discotheken enzo word je wel gefouilleerd ja, maar kroegen bij ons niet hoor...en daar zijn ook redelijk wat ruziezoekertjes te vinden
 
Bij ons wordt in kroegen idd ook niet gefouilleerd nee maar daar zijn ook niet veel irritante mensen.. Verder ben ik het met hilly eens mensen doen stoer met een mes maar hebben geen idee wat er mee kan gebeuren ook al is het niet eens je bedoeling..
 
Back
Top