meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Valt me toch op, WEER buitenlanders, sorry maar ik begin echt een racist te worden geloof ik :|

Hier in Hoofddorp is het langs die vage buslijn ( zuidtangent voor de kenners ) ook kut, ze slopen alles die marokkanen, liften enzo, spugen op mensen die op die bushaltes zitten en als je er wat van zegt kan je klappen krijgen :S
 
Originally posted by Patrick
niks, maar dat zijn uitspraken van mensen die het nog niet helemaal snappen.

Als je het zo stelt wel ja, maar jij en ik weten dondersgoed dat er gewoon nogsteeds de IRRITANTE gevallen bedoeld worden, toch ;)

Ik bedoel...niemand zal hier vinden dat een hardwerkende naar promotie zoekende marokaan op moet tieften uit dit land.
 
Originally posted by Egwaarjoh
wat heeft de islam er nou weer mee te maken? :S

Jonge ! Mijn moeder doet booschappen, en wordt uitgescholden door marokkanen door hoer, ze moet maar moslim worden, die lopen er niet bij als een hoer ;)

hou je alstjeblieft je bek kerol, kom in de randstad wonen, je wordt helemaal gek van die lui.
 
Gast... daar woon ik al me hele leven... 8P

Ik weet wel waar jullie op doelen hoor... maar al die rel marokkies, leven niet eens volgens de koran, dus ik snap niet echt wat de islam ermee te maken heeft...
 
Idd gaat niet over de islam gaat over personen zelf.. Wat ik een paar keer gezien heb hier is dat het alleen over jongens gaat, maar ik merk op school bijv dat de meisjes (veel minder wel is waar) ook behoorlijk irritant kunnen doen.

Zoals laatst stond een jongen uit me klas voor de deur van de meisjes wc te wachten tot we het lokaal in konden, toen kwam er een groep marokaanse meisjes aan en begonnen gelijk: "Ga liever aan de kant pappie!" waarop die jongen heel rustig zegt: "he doe even rustig aan" en stapt aan de kant waarop die meisjes beginnen te schreeuwen je kanker dit je kanker dat..

Ik wilde weten of ik alleen merk dat marokaanse meisjes ook agressief kunnen zijn en dat het niet altijd alleen de jongens zijn..
 
Maar ze vasten wel, hebben in hun auto aan de spiegel een mini koran hangen en eten geen varkensvlees. Verder hebben ze hard schijt aan alle andere zaken van de Islam. Daarom noem ik het nep Islamieten...
 
Zometeen op Ned3 bij B&W gaat 1 of andere politicus zn plannen vertellen wat ze met 'Relmarrokanen" wil doen.

Vermeld het ff hier omdat het wel inhaakt op het onderwerp :)
 
Originally posted by Bas@Area
Zometeen op Ned3 bij B&W gaat 1 of andere politicus zn plannen vertellen wat ze met 'Relmarrokanen" wil doen.

Vermeld het ff hier omdat het wel inhaakt op het onderwerp :)

Intressant hoe laat komt het?
 
wat een kloothommels, ook zo vaak als je op school loopt dan beuken ze je expres aan en dan beginnen ze je uit te schelden. Meestal loop ik door en probeer geen vechtpartij uit te lokken, maar als ze me aanraken dan beuk ik ze toch echt wel neer. en mochten ze een mes trekken is het hard lopen :P


ik heb geen hekel aan de buitenlanders die hier komen (die gevlucht zijn) maar die jongeren die hier geboren zijn en zich geen houding kunnen geven zorgen sommigen voor de problemen (en dus ook niet weggestuurd kunnen worden) en die verpesten het voor de rest
 
Ik noem de meeste Londale knakkers ook nep racisten. Ze doen zich voor als racisten, ze denken dat ze racist zijn, maar ze snappen der geen moer van en weten niet waar ze mee bezig zijn. Nep racisten in mijn ogen :)
 
Lachertje:

Zat laatst in de dug-out (hoe schrijf je het?) tijdens voetbal wedstrijd, en die was onder de tribune gebouwt, met mijn coach.... zelfde leeftijd als mij :)
En er zaten een paar van die Marokkaantjes van een jaar of 10 vanaf de tribune beneden te kitsen... richting ons dus. Met als doel ons ook te raken: Toen zijn we ff opgestaan, de tribune opgeklommen en heb ik zo'n kleine stinkerd over de railing gehangen... als ie niet op zou houden liet ik hem vallen. --> Stil.

Prachtig :D
 
Originally posted by Opzorp
Oppercriminelen zijn vast ook aardige knakkers als het je vrienden zijn :| Leuk voor je dat je vrindjes bent met het gespuis van de maatschappij, daar koopt nederland weinig voor. Ik word ook helemaal schijtziek van die macho cultuur die daar tussen de berbers heerst.

Ik zat laatst in de bus, achter zaten 4 van die monkeys van 12 of 13, beetje de held uit te hangen. Tegen oudere vrouwen "hey laat je tieten zien" tegen opa's "hey wandelend lijk". Die fuckin hele bus zat vol, er zaten zelfs stadswachten in, en wat doen ze, allemaal voor zich kijken.

Bushalte later komen er nog 4 van die oudere knakkers binnen, gaan bij de jonkies zitten en kijken goedkeurend naar wat die kereltjes doen. Opeens ging het over mijn vriendin. Lekker wijf daar blablabla. Ik denk het zal wel. Gaat er een kereltje van 12 voor me zitten met ze tong beetje goor te doen naar me vriendin. Ik vraag wat ze probleem is, kan ik de kanker krijgen. Dat zij van die momenten dat je zo'n kereltje echt kapot wil maken. Gaat een mannetje van 12 mijn vriendin van 20 beetje zitten provoceren.

|edit| liet me ff gaan, verwijdert |edit|

Ik heb dat ook wel eens op school gehad, ik reed met mijn scoot naar uitgang toe, achter de school zelf (daar komen nooit de cops) staan daar 4 marokaantjes van 14/15 jaar, duwt er 1 van de poort dicht en zegt deze poort is dicht hier mag je niet door! ga maar naar die andere poort. (brutale snotapen)

Ik heb toen zo hard die poort met dat jongetje en al opengegooid dat ik ze er daar nooit meer heb gezien.


Over de 'lieve' kampers:

2 vriendinnen van mij lopen rond bij de botsauto's gaan er zelf een paar keer inzitten etc.
Dan lopen ze langs 2 andere meidjes van het kamp, en raakt er 1 perongeluk een beetje aan, zegt sorry en loopt door. OP dat moment beginnen die 2 kamp meidjes te schelden 8P
Lopen naar mijn vriendin toe en krast haar in haar gezegt (huh??)
Daarom slaat mijn andere vriendin haar in haar gezicht en loopt verder.

Ze lopen naar de shoarma tent toe om iets te eten.

15 min daarna, staat half kamp hun tweeen op te wachten :| hoe durven ze 2 meidjes op te wachten om die in elkaar te slaan??


Op mijn school zit er ook steeds meer buitenlanders (vooral vanwege mensen die op onze school nederlands leren, half asielzoeker zeg maar). Gelukkig heb ik daar nog geen problemen meegemaakt, en als ik er wel problemen krijg dan zijn er genoeg mensen die me ff willen helpen :W
 
Last edited:
Back
Top