Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Zou iemand ff via de ns site of 9292ov.nl willen kijken hoe ik moet reizen van Zevenaar naar de spoorweglaan in Best?
Bij mij doen beide sites het niet :S

Alvast bedankt;)

Van Zevenaar station (spoor1) naar Arnhem station (spoor9b).
Dan van Arnhem (spoor4) naar S-Hertogenbosch station (spoor7).
Van s-Hertogenbosch station (spoor 6b) naar Best station.
En dan vanaf Best station 12 min lopen.

bij www.9292ov.nl zegt 12 min lopen, maar dat is denks naar het midden van de Spoorweglaan, volgens mij is dat een hele lange weg. En klopt het wel wat je zegt Patje@sf

Ik heb hem gepland van treinstation Best tot Spoorweglaan in Best. Als het goed is ligt de Spoorweglaan naast het spoor. en zolang ziet die straat er niet uit misschien dat hij max. 500/600 meter is

Dennis.H said:
Ik krijg er zo langzamerhand veel zin in:)

het weer wordt volgens mij best mooi:)

Zal iig aanwezig zijn met de SR en ga een of meerdere keren de bank op, en zal een aantal sprintjes gaan trekken om eens te zien wat het doet;)

Word indd mooi weer, iets van 25 tot 27 graden.
Dat word volop genieten daar:) heb der zin in.

BojT said:
Kom je mij 'ff' ophalen ray? :P:*
Als je bij mij zaterdagavond/nacht komt feesten en lam worden rijd ik je zondag naar best :P

ps: dan zorg ik dat er ook iemand anders is voor je :W:-:

kwaroks said:
Van Zevenaar station (spoor1) naar Arnhem station (spoor9b).
Dan van Arnhem (spoor4) naar S-Hertogenbosch station (spoor7).
Van s-Hertogenbosch station (spoor 6b) naar Best station.
En dan vanaf Best station 12 min lopen.

Ben je eeuwig dankbaar ;) :P

Oke voor iedereen die met de trein wil komen, als je vanaf den bosch/tilburg komt zie je de meeting voordat je bij station best bent (aan de linkerkant) en het is denk ik 10min lopen (vanaf station Best).
Om er te komen moet je langs het spoor (richting denbosch/tilburg) aflopen, wel aan de RECHTER kant, maar daar zie je al een bordje spoorweglaan staan. De spoorweglaan begint op 100m van het spoor, maar meeting is op het einde van deze weg.

Mocht je het dan nog niet vinden, vraag het aan iemand en kom anders maar gewoon op de herrie af ;)

Status
Not open for further replies.
Back