Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Erwin. said:
Kwam jij nog langs mij :P, offe is je aanhanger vol :#, dan neem ik scoot wel mee voor show of iets.

uhmmm.... ik ga zaterdag avond al, met een beperkt groepje.

als het enkel voor show is is het dan wel de moeite waard om hem op te pikken ??

laat me ff weten via pm ofzo, pm dan je nummer er ook ff bij.
later

Ik ben aanwezig. Misschien met scooter ... nog ff kijken met wie ik kom. en of er plaats is (busje) voor de scoot.

Komt goed!

Aerox1997 said:
ik heb net vernomen dat het aardig slecht weer word op zondag :(,dus zwaar klote

Paar onweers buien ga je niet dood aan:P ,.. nee maar volgens my valt het nog wel mee. Die weerboeren hebben t steeds vaker mis

Aerox1997 said:
ik heb net vernomen dat het aardig slecht weer word op zondag :(,dus zwaar klote

als jij 26 graden, half bewolkt en 's avonds kans op een bui slecht vind word het idd aardig slecht weer :P

ze waren al hekken aan het plaatsen, had ik net gehoord van ons mam, dus nu wel hekken.
heb er zin an:)

Helaas niet aanwezig.. zaterdag jazzweekend in de stad :)
En dan de volgende dag 3,5 u heen en terug rijden .. nee :rolleyes: veel plezier

Tis maar net naar wie je luisterd over het weerbericht. Als je op weer.nl kijkt bij overmorgen staat er gewoon bewolkt en 26 graden. Zou dus ook heel goed de hele dag droog kunnen zijn.

-Niellesie- said:
ik ook aanwezig (met omgebouwde senda geval)

Ben benieuwd na je "geval" wil ik wel tege jouw sprinten.

ZOndag word gewoon weer een super dag..komt aardig wat volk en word mooi weer.

JasperdB said:
ej erwin, hoezo je phantom meenemen voor de show ? rijd dat ding nu nog niet dan ? :X

mwa, geen zin om met een scooter te komen die half af is. dus blijft die maar thuis :),, kom wel weer zonder scoot :winner:

Status
Not open for further replies.
Back