Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Wie weet van waar tot waar de A2 is afgesloten? Dit is de makkelijkste weg die er is om naar Best te komen. Heb geen zin om via friesland om te rijden:#

hier nog twee foto's van een kaart,mss hebben sommige hier wat aan :P

1585duv.jpg

1585e6h.jpg

SFX Racing said:
Oke voor iedereen die met de trein wil komen, als je vanaf den bosch/tilburg komt zie je de meeting voordat je bij station best bent (aan de linkerkant) en het is denk ik 10min lopen (vanaf station Best).
Om er te komen moet je langs het spoor (richting denbosch/tilburg) aflopen, wel aan de RECHTER kant, maar daar zie je al een bordje spoorweglaan staan. De spoorweglaan begint op 100m van het spoor, maar meeting is op het einde van deze weg.

Mocht je het dan nog niet vinden, vraag het aan iemand en kom anders maar gewoon op de herrie af ;)

oke dank je wel

k ben ook aanwezig
wel moet k alleen reizen:(

Het is afgesloten tussen Boxtel en knooppunt Ekkersweijer (voorbij Best). Je moet gewoon de laatst mogelijk afslag pakken.. waarschijnlijk is er wel een omleidingsroute en anders langs de snelweg af blijven rijden, dan kom je vanzelf bij Best uit.

Is er misschien iemand die langs vlaardingen komt en een plek voor m'n scooter over heeft?
Wil erg graag naar Best toe, maar heb helaas geen trekhaak achter m'n auto. (rij in een eend) Uiteraard wil ik dan wel meebetalen in de benzinekosten.

Als er mensen uit Helmond en niet al te ver daarom heen geen vervoer hebben.. Ik heb beschikking over een auto met aanhanger.. Enigste wat je dan zelf moet regelen zijn de spanbanden..?

zoo vandaag goed afgesteld voor zondag, wat belangrijke dingen goed/vast gezet etc. Ik kom samen met:

Joeri: mede eigenaar Aprilia RS sprintschakel (manston PR 28 VHSt etc)

Bouke: (Sprint) Area scooter (manston Replica tuned C20 24 oko etc)

ik zie jullie zondag owja fototje zodat je de brom herkent, speciaal voor het wk stukje oranje :P

http://img105.imageshack.us/img105/5193/spa09146to.jpg

Last edited:
ik kom en monique rijd :W
aangezien ik niet meer in staat ben zondag om te rijden. zaterdag drank feestje met bojt en tessa en nog wat mensen :W

Status
Not open for further replies.
Back