Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
BojT said:
Oeiiii..... :eek: Uitkijken voor tezzaahhh dus. :W

ik zie al een kruk en gips door de lucht vliegen :eek: :*

morge ff een 1 gig kaartje voor me digi cam kope, kan ik mooi in totaal 1200 foto's maken so beware :W

Omdat de NS planner niks aangeeft vraag ik het hier maar ff.
Me pa kan niet meer rijden dus nu wil ik met OV komen.
Is het goed bereikbaar met OV?:P

ja, trein naar Ehv of Den Bosch, stoptrein naar Best. Vanaf Best stuk lopen, tis wel te doen... kweenie of die plattegrond nog op hun site staat van vorig jaar.

het word lopen, lijn 141 en 142 komen alleen door het centrum van Best, ff zelf op een plattegrond opzoeken, Best is niet zo heel groot...

Best is hier zo dichtbij, en ik heb gewoon nog nooit een meeting meegemaakt.. en daar schaam ik me wel voor.. Als ik iemand kan ronselen die meegaat ben ik er ook..

Met de trein is het goed te doen. Station ligt zowat bij de locatie, Vriend van me was vorig jaar ook met de trein na gekomen...

ook daar aanwezig incl. scooter.

te herkennen daan dit hok:
14nkais.jpg

tot daar

Ik heb geen vervoer, en omdat ik geen rijbewijs heb:P duurt nog zo'n 2 jaar. Kan ik niet komen.
En ik woon ntb in Liempde naast best. Iemand die van richting DenBosch/ boxtel of zo komt?

Ik moet die dag naar brabant om men slider op te halen 8P. Uit friesland naar brabant. Ik zei dus: er is ook ene scootermeeting is best.... Jah en nu denk je het is niet zo ver rijden vanaf uden naar best. Ik zei dus jah. Jammer dat gaat dus niet door... Nou jah wacht gewoon drachten af.

Ik krijg er zo langzamerhand veel zin in:)

het weer wordt volgens mij best mooi:)

Zal iig aanwezig zijn met de SR en ga een of meerdere keren de bank op, en zal een aantal sprintjes gaan trekken om eens te zien wat het doet;)

Ik ben ook aanwezig zondag :)

Alleen zonder scooter :(,, aangezien me pa niet gaat rijden met een aanhanger zo ver..

Mja,, ik hoop veel mensen te meten.

En dan dennis H zeg ff als je op de testbank gaat, wil het beestje wel eens bewonderen :~

See ya @ Best

Onze runners zijn dr ook klaar voor, gister vollop wezen afstellen dus dat belooft wat+ralf+

See you there..

Status
Not open for further replies.
Back