Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Ronnie said:
Dat wilde ik ook net vragen?
Kleine dingen zoals bougie en rollen kan je dat daar kopen?
*kuch*
zoiets kan ik mss wel voor je regelen, normaal heb ik wel wat kleine prul bij
*kuch*

-arthur- said:
als er maar geen ouwe wijven op de sprint baan gaan rijden met auto's 8P (dat staat nog dik in me geheugen)

verder A2 afgesloten ?? (*beld nick van de week*)

@spasta:

Pm je wel:*

de oude weg langs de A2 ligt er nog gewoon volgens mij, kweet alleen niet welke afslag je moet pakken als je die in zuidelijke richting neemt :rolleyes: want dan kom je op het kruispunt uit aan het einde van de sprintbaan als ik het goed heb....

PIABOOST said:
Idd :D Het zal er om spannen, ben eens benieuwd wat hij nu gaat doen met me nieuwe zuiger en nu hij afgesteld is, heb er nog niet echt mee gereden:)

Haha idd:p Wij ook even sprintje als je komt met je scoot? :p

ik ben er 100% zeker weten, zonder scooter(noujah custom aerox zijn scoot) en ik neem de manston revo pia mee :P +ralf+

Machiel. said:
ik ben er 100% zeker weten, zonder scooter(noujah custom aerox zijn scoot) en ik neem de manston revo pia mee :P +ralf+

Dat word een gezellig dagje denk ik he :P

Nu maar hopen dat het weer een beetje goed word

DRINGENDD!!!!!!

Als iemand nog een demper veertje voor bida c20 over heeft dan wil ik die graaaag overkopen! Kan hem hier nerges krijgen dus vandaar.
Dus dat goude, erg strakke veertje bij de demper.

Hoor het graag!

Ik ben aanwezig met nrg samen met een collega met zijn puch.
Ben te herkennen aan een nrg frame met een goud voorwiel
(under construction)
en een aanhanger met BOTS erop.
Kan je niet missen

-arthur- said:
als er maar geen ouwe wijven op de sprint baan gaan rijden met auto's 8P (dat staat nog dik in me geheugen)

verder A2 afgesloten ?? (*beld nick van de week*)

@spasta: zal ik anders velgen mee nemen ?

Mja, toen stonden er mannetjes van een jaar of 10 bij de hekken, die niet wisten waar ze mee bezig waren, maar alleen mee deden om de stoere scooters te kijken.

Marty. said:
DRINGENDD!!!!!!

Als iemand nog een demper veertje voor bida c20 over heeft dan wil ik die graaaag overkopen! Kan hem hier nerges krijgen dus vandaar.
Dus dat goude, erg strakke veertje bij de demper.

Hoor het graag!

Heb er wel 1 voor je :)

Evo-neos said:
Weinig kans dat ik kom maar als ik kom dan word het een groot feestje. Vooral stephan uit best zal de lul zijn :@:@:@:@:@:@...Je bent de lul als we komen. Hoop dat je het leest.

:?

idd "best" druk zo te zien :P

Moet alleen ff vervoer regelen voor de phantom en anders kom ik wel zonder :D

Status
Not open for further replies.
Back