Meeting 11 Juli, Aarle-Rixtel (Helmond)

RG-

Well-Known Member
Organisator: SoulBreakers, Scooter Racing Helmond
Datum: 11 juli 2004
Dag: zondag
Plaats: Aarle-Rixtel (onder de brug bij ASV velden)
Tijd: 14:00 uur.
legaal/illegaal: illegaal

Afspreek Punten:
1. Helmond Esso (24/7) (Europaweg)
Beste voor mensen uit: Eindhoven, Geldrop, Gerwen, Mierlo.

2. Helmond Berkendonk (Rijpelberg) (Yannick (PaRaDoX)
Beste voor mensen uit: Deurne, Someren.

Bij alle afspreekpunten moetje om 13:30 aanwezig zijn wil je mee kunnen rijden. Voor mensen die zelf afspreekpunt willen maken, be my guest :)
In Aarle-Rixtel zal Dennis (BoRoVaN) aanwezig zijn met de overige SoulBreakers Crew members.

Regels:
1. Drive safetly :)
2. Papieren meenemen
3. Helm op tijdens het rijden
4. Neem al je vrienden mee :)
Deze regels zijn niet voor ons, maar voor je eige veiligheid. Want het is tenslotte allemaal jullie eigen risico :)

Sorry dat we dit pas zo laat aangeven maar meeting was wel eerder geplanned maar we hadden nog niet hier neer gezet :)

Greetingz the SoulBreakers Crew...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

RG- said:
Sorry dat we dit pas zo laat aangeven maar meeting was wel eerder geplanned maar we hadden nog niet hier neer gezet :)
Had het er gister nog met Henry over dat je het beter wel iets later bekent kan maken. Dan maar wat minder opkomst. Maar aangezien Bart en Henry enzo komen hebben we toch liever geen wouten..

Ontopic: Ik zal er zeker zijn :) ..
 
Ralf said:
Ga ik hier ook weer met de dood bedreigd worden, net als op een vorige Hellmond meeting?
?? Is dit weer zo'n groot vooroordeel? Als 1 iemand zelfmoord pleegt, doet de rest het dan ook? En helmonders hebben vaak een grote mond. Wat is er vorige keer gebeurt dan?
 
Mja, heb gewoon niet zo'n goede ervaring met Helmond meetings, hoop dat deze beter is :)
Vorige keer maakte ik wat foto's, maar dat mocht niet omdat ik die naar de politie ging sturen, en ze zouden me gaan slaan en vermoorden enzo :)
 
Haha lol .. dan ben je niet de eerste die flink in de maling genomen word door een Helmonder. Maar probeer gewoon te komen. Veel meer dan ouwhoeren doen ze daar niet als je foto's maakt hoor :)
 
Ralf said:
Mja, heb gewoon niet zo'n goede ervaring met Helmond meetings, hoop dat deze beter is :)
Vorige keer maakte ik wat foto's, maar dat mocht niet omdat ik die naar de politie ging sturen, en ze zouden me gaan slaan en vermoorden enzo :)
hahaha rij alsjeblieft met mij mee, kan nog lachen worden +ralf+
 
Beresnel said:
Natuurlijk 3 x Scoot ;)
Ga jij opeens illegale meetings promoten? Als je zonder scoot gaat kom ik ook langs, anders niet :D
PM me maar als je wilt :*

[edit]
Word ik ook opgehaald? :D
[/edit]
 
Mol said:
Ga jij opeens illegale meetings promoten? Als je zonder scoot gaat kom ik ook langs, anders niet :D
PM me maar als je wilt :*

[edit]
Word ik ook opgehaald? :D
[/edit]
:) ok ik laat mijn scoot thuis, (je hebt gelijk mol) alleen wij gaan daar altijd rijden, mooi stuk en relatief safe!

ik kom je wel halen hoor!
})
 
Zou wel lache als Mol en Beerke erbij zouden zijn. Bart ook nog .. dan hebben we gelijk alle scootertunegoden op 1 plek ;) haha
 
Back
Top