Max. 100% Twins Evo Zip

Ik vind het een meesterlijk zipje, gewoon zoals het hoort, snel en efficient.

Bam ...Blokje erbij
Bam ...Zipje kopen

=

Sprinten

De voorkap vind ik alleen een beetje op een oude Aprillia lijken?

vind het jammer dat ze deze jongen allemaal afkraken (bijna allemaal)
een zip 25 is iid niet de meeste geweldige zip maar hij heeft het toch zeer leuk gemaakt.
en ik vind zijn blokje toch ook zeer intresant, als ik hem was zou ik gewoon vrolijk door gaan met deze zip en ooit eens een sp voorvorkje er in knallen.

ga zo door.

ciao

heej max,
leuk om tegen je gesprint te hebben :) scheelt echt bijna niks he ;), maar goed gereden! wat had jij op die testbank daar?

wat een gezijk allemaal zeg. oke hij is niet bijzonder maar wel snel en alles behalve standaard...

keep up the good work!

je zip ging erug snel :) .. heb nog tegen je gesprint op perk. moeite om je bij te houden :P .. ik sprinte op de sr van stefan (custom sr)

vette zip :D

Het was zeker een geslaagde meeting :)
en voor de mensen! idd jullie mogen je commetaar leveren. smaken verschillen gelukkig :)!

Perkpolder was wel leuk! vond de organisatoren alleen beetje blije megooltjes! maar dat is mijn mening :) zip van max deed het goed! 1ste keer gebank 19,6 pk, toen ff anders afgesteld en na paar sprints nog keer erop gezet:P toen was HEINRICH (hendrik) aant warmdraaie:P brak opeens de gaskabel af hehe, dusja toen moest ik maar trekkend aan de gaskabel de run afmaken haha!
toch een score van 20,2 pk neergezet :) maar kan veel meer!!

Edit: Nog een leuk voorbeeld. Iedereen ( zoals ik ) Kopen alle onderdelen los en laten hem daarna NOG bij een bedrijf in mekaar zetten en tunen :S dus wat boeit dat als hij hem gewoon METEEN in 1x koopt! komt onderhand op het zelfde neer maarja :D

Ik vind het wel een gek zipje maar moet cker nog veel aan gebeuren:) ..

Ik ben persoonlijk ook niet een voorstanderd van een std. zipje met een snel blok.,.. maarja meningen verschillen en uiteindelijk gaat het er toch om hoe snel die gaat... ;)

Ciao..!

En als ik alles zo lees heeft die toch wel bewezen in perkpolder dat het zipje al behoorlijk hard gaat..

Max ik vindt hem gewoon erg vet , en hij rijdt ook zeker goed door !! maar je was nog een keertje op de bank geweest met je zap en lichter rollen ??-:-
En had het nog een beetje geholpen ?

Hier nog fotos van perkpolder :)
zip ziet er nu nog zo standaart uit, word helemaal verandert ;)

Foto=EPIQDRMU

Foto=4OR3CQC4

Foto=BNCX6HWU

Foto=UFM8ZEH3

Foto=78G8YFWZ

Foto=YL6FQJNG

Foto=QK4YLHRM

Foto=FV6Q6QCE

En ons sprintertje himself :P
Foto=SK7VSD6B

[5th]Tom K said:
zag er idd leuk uit op perkpolder, misschien een idee om dat gaas zwart te maken ?

succes

Hele zip word andere kleur, waarscheinlijk kleuren van MBI (zijn vaders bedrijf) blauw met geel dus:)

Back