Max. 100% Twins Evo Zip

Boelie035 said:
@ speedboer.

Men mening veranderd niet. Laat em gewoon wat meer vertellen hoe alles in stand is gekomen , wat hij wel zelf en nietzelf heeft gedaan. Ookal issie 15 , maakt toch geen kont uit ? Met een bak geld kom je der wel zo te zien.

Verder , suc6 met t project. Mocht ik je op een meeting zien dan zou ik zo naast je gaan staan op de sprintbaan ;)

Ooeee :P lijp hoor ;) vind het prima kerel!

J J Tuning said:
Bitch niet en blijf gewoon ontopic :)
Mooi dingetje :D
Maaruh je was tog de snelste daar :P wrom loopt die scoot dan zo op je voor ;)
greetz jef

omdat er heletijd rond gereden werd en die foto toevallig genomen werd toen max achter die gast reed ;) daarom

projectrunnertj said:
hij was een van de snelste ik was ook daar hij heeft meen ik ook nog tegen een porsche gesprint

Jah dat klopt! dat is de porsche Cayenne van ze vader ;) daarmee waren wij daar op die meeting :P

ja, is allemaal een kwestie van geld, maak wat speciaals van je zip. dat blok is wel oke maar die zipperd. Frees wat vets uit. spuit 'm vet en doe iets speciaals. dan is het een echte special:P

doe je best zou ik zeggen.

grt

Kwam hier nog 3 fotos tegen van de zip :)!
Foto=CQOZL6LC

Foto=CSWDXJHD

Foto=OHL8S7BJ

De zip word in de kleure gespoten van zijn vaders bedrijf!
Blauw met Geel ( MBI )

Ik vind het ook helemaal niks. het blokje is wel leuk, maar verder niks speciaals. Die kappen zijn imo gewoon ronduit lelijk uitgehakt

sprintspeed said:
Nou niet daar op hoor, ik hoef zoiets zo geen pia en vind die voorkap uber lelijk.

Haterrrrr...

ik vind het een vet zipje, maar niet echt speciaal ofzo, voorkap had ook beter gekunt, maar totaal niet lelijk :)

cunoh said:
Ik vind het tof. vooral voor zo'n 15 jarig jochie :) Laat hem toch..

Volgens mij zegt ook niemand dat we het hem niet gunnen?? Ik vind het zeker leuk dat hij op zijn 15de al zo'n scooter heeft. Maar het is een projectpagina, en daar mag je commentaar opgeven. Moet je in het vervolg je commentaar indelen op leeftijd?

Back